Dit betreft een extra verzwaard bumperframe, wordt gemonteerd aan de Scout, RS, en de USA exportauto's. (Optie kost € 192,- extra....)
Wisten ze dat mijn vrouw ook in de RS rijdt?
Bij mijn Roomster Scout staat het ook vermeld in de VAG option code lijst van mijn auto. Dacht idd dat het die extra schuimblokken in de voorbumper waren (die zie je namelijk duidelijk zitten)Dit betreft een extra verzwaard bumperframe
Staat ergens beneden, waarschijnlijk gaat het om die lampje die in je dash aangaat als je je CC aanzet. Volgens mij kan je die aanzetten met bijv. VAGcom.
Bij VW's brand een lampje als je je CC aanzet. Is zo een groene lamp in de vorm van een teller. Die lampje zit fysiek ook in je dash, maar die optie is dus blijkbaar uitgezet.
Ik heb 4 jaar in een O2c 1.9TDI van 10/2007 met intensief gebruik van de cruisecontrol - en daarbij altijd het groene icoontje (="tellerklokje" met pijltje) in een van de klokken zien branden als teken dat de CC actief is. Dat komt overeen met de internationaal genormeerde waarschuwings- en indicatielampjes en dat zit nu ook weer in de MFD van de SEAT.Lampje zat ook al in de 2007 modelen van de O2... en was tot de facelift oranje...
was het niet zoiets als groen wanneer aan en oranje als hij op pauze stond ivm rem pedaal/koppeling maar daarna kon je op resume drukken en hij ging weer verder met waar je was?