Opvallend goedkope DSG benzine OIII's

€1000 goedkoper? Waar haal jij dat vandaan?
Bijna €4000 goedkoper dan ANWB aangeeft.

Als jij bijna €15.500 wil uitgeven voor een Octavia van 2016 dan moet je dat vooral doen.

1K goedkoper ingeschat dan die ik had gepost op de ANWB site. Ik heb nu wel genoeg gezien van die ANWB calculator :tongue: die ga ik niet meer gebruiken.

hemi24

Forumguru
Tja, de ANWB...
Ooit een autoverzekering laten uitrekenen, uiteindelijk kreeg ik ook nog korting omdat ik al lid was!
Ik had maar één vraag toen de aardige dame de te betalen premie opnoemde: “Dat is zeker per 2 maanden?!?”

fanSkoda-VW

Forumguru
ANWB prijzen..... Ik moest een auto verkopen. De geadviseerde ANWB-indicatie prijs kon ik met geen mogelijkheid krijgen. Niet bij de bekende inkopers van de tv-reklame, niet bij kleine handelaren.
En het verschil was echt niet klein te noemen.

Ach ja, de bekende verhalen... Mooie auto, helaas niet zo gewild in deze markt, niet veel waard helaas.
En de koper hoort dan: deze auto is écht uniek, u vindt niet gauw een tweede in deze uitmuntende conditie. Tja, daar is idd de prijs ook naar.

Grtssss

Als je flexibel bent in wat je wilt dan is er veel te krijgen, maar heb je precieze eisen dan wordt het al snel een duurder verhaal.

Bovenaan Onderaan