kwillems
Donateur
Na een veel te lange zoektocht kan ik hier eindelijk de opvolger van mijn vorige Octavia presenteren. Na jaren diesel te hebben gereden wordt deze door een benzinemotor aangedreven. Ik vond mijn diesel uit 2015 al stil, maar deze motor hoor je nauwelijks. Het verbuik vind ik heel laag. Ik ben vandaag met regen vanuit Brabant naar Drenthe gereden. Bij thuiskomst noteerde ik een gemiddelde van 1 op 20.
Hij is van eind 2017 en heeft 80.000 km op de teller. Net als zijn voorganger is hij gespoten in de kleur 'Magic Black'. Zijn voorganger had een beige interieur inclusief beige leer. Ditmaal is het interieur zwart in een half leer-uitvoering.
Hij heeft een redelijk aantal opties, waaronder een achteruitrijcamera, <correctie>een knopje voor</correctie> automatisch inparkeren en een afneembare trekhaak. Zoals op de onderstaande foto te zien rijdt deze op 16 inch velgen.
Een aantal zaken wil ik aanpassen of toevoegen:
- een OEM-look dashcam;
- een chrome sierstrip in de achterbumper, zie hier;
- ledlampjes in de kofferbak;
- twee continu brandende ledjes om de middenconsole aan te lichten;
- voetverlichting;
- nieuwe dopjes voor de wielbouten;
- een neutrale nummerplaat;
- achterramen extra blinderen;
- comfort blinking van 3 naar 5;
- flink detaillen;
- evt. een andere instelling van het elektronisch sperdifferentieel.
Hij is van eind 2017 en heeft 80.000 km op de teller. Net als zijn voorganger is hij gespoten in de kleur 'Magic Black'. Zijn voorganger had een beige interieur inclusief beige leer. Ditmaal is het interieur zwart in een half leer-uitvoering.
Hij heeft een redelijk aantal opties, waaronder een achteruitrijcamera, <correctie>een knopje voor</correctie> automatisch inparkeren en een afneembare trekhaak. Zoals op de onderstaande foto te zien rijdt deze op 16 inch velgen.
Een aantal zaken wil ik aanpassen of toevoegen:
- een OEM-look dashcam;
- een chrome sierstrip in de achterbumper, zie hier;
- ledlampjes in de kofferbak;
- twee continu brandende ledjes om de middenconsole aan te lichten;
- voetverlichting;
- nieuwe dopjes voor de wielbouten;
- een neutrale nummerplaat;
- achterramen extra blinderen;
- comfort blinking van 3 naar 5;
- flink detaillen;
- evt. een andere instelling van het elektronisch sperdifferentieel.
Laatst bewerkt: