Inmiddels heb ik een paar dingetjes aangepast aan de auto.
Allereerst heb ik er een nummerplaathouder zonder reclamestrook op gezet. Het valt me daarbij weer eens op hoe gemakkelijk je een nummerplaat los krijgt en hoe eenvoudig ze dus te stelen zijn.
Verder een paar zaken via OBDeleven aangepast:
- comfortblinking van 3 maar 5: vanuit een oogpunt van veiligheid vind ik dat belangrijk;
- het fan level wordt nu wel getoond als de fan op 'auto' staat; ik ben dat zo gewend;
- refuel quantity wordt nu in het display getoond;
- needle sweep aangezet
Een verder heb ik zoveel mogelijk apps uit Android auto gegooid. Ik ben wel klaar met alle appjes en piepjes die mijn aandacht van het verkeer afleiden.
Verder heb ik bij Aliexpress leds voor in de kofferbak gekocht en een beschermfolie voor de achterbumper. In de vorige Octavia zaten leds van hypercolor. Benieuwd hoe origineel Chinese het doen. Wat die beschermfolie betreft: ik wil dat gewoon low budget aanvliegen.
In de vorige Octavia had ik een universele telefoonhouder gemonteerd. Zie
deze handleiding daarvoor. Wederom met het oog op veiligheid wacht ik daar nog even mee. Gister heb ik hier op het forum een telefoonbeker overgenomen. Morgen ophalen en eens kijken hoe me dat bevalt.
Nu wil ik ga uitvogelen hoe ik een vage verlichting in de voetenruimte kan realiseren.