eriktv
Forumguru
Als de keuring goed gedaan wordt kun je het met verbloemen wel vergeten hoop ik. Op de lange termijn geloof ik wel dat je uitdroging wel kunt voorkomen. Ik maak mijn velgen en banden altijd goed schoon voordat ze voor een halfjaar naar zolder gaan en zet de velgen in de wax en banden in een dressing. Ik doe zo 70.000km met banden en soms wel vijf jaar en nog nooit scheurtjes gezien.
Overigens heb je ook dressings (“bandenzwart”) die een matte afwerking geven, dat vind ik persoonlijk veel mooier. Zeker met zo’n druk borduurwerkje op de wang Bold ‘n bright van Poorboys bijvoorbeeld, die smeer je er op met een applicator (sponsje) en afhankelijk van hoe(veel) je aanbrengt heb je glans of mat.
Overigens heb je ook dressings (“bandenzwart”) die een matte afwerking geven, dat vind ik persoonlijk veel mooier. Zeker met zo’n druk borduurwerkje op de wang Bold ‘n bright van Poorboys bijvoorbeeld, die smeer je er op met een applicator (sponsje) en afhankelijk van hoe(veel) je aanbrengt heb je glans of mat.