Over-ijverige regensensor?

Frankie

Actief lid
Ja, maar dan zie na een paar tellen echt niets meer /forum/images/graemlins/smile.gif Weet niet of het via de computer niet uit te schakelen is ?!

Overigens is de sensor wel op gevoeligheid in te stellen. De dealer heeft het bij mij aangepast omdat de sensor wat te lui was.... nu is het beter.

VEEJAY

Forumguru
Ja Daniel het onderwerp is hier d8 ik voorbij gekomen en meende mij ook te herinneren dat het via de dealer in stellen was...

Tallguy

Forumguru
Als het in te stellen is zal ik dat wel eens aan de dealer mailen. Kan ik meteen de "alleen bestuurdersdeur open met 1 klick" weer uit laten zetten, want ik vind deze optie (in mijn geval) toch niet erg makkelijk.

TIP:
Gevoeligheid regensensor is in te stellen met het hendeltje van de interval (voor handmatige bediening ruitenwisser)
Je hoeft hier dus echt niet voor naar de dealer!

Ik ben zeer tevreden over de regensensor als jullie deze tip opvolgen jullie misschien ook!

Dutch

Actief lid
@MMM

Werkt dat nou echt, die middeltjes die de ruit extra waterafstotend maken, of is het gewoon een nanotechnologie hype?

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch</font><hr />

@MMM

Werkt dat nou echt, die middeltjes die de ruit extra waterafstotend maken, of is het gewoon een nanotechnologie hype?

[/ QUOTE ]

Ik heb toen ik bij de Shell werkte gratis van die doekjes gehad, nou reken maar dat het werkt hoor, heel gek. En het blijft minimaal een maand werken!

Jpoers

Lid
In de polo van mijn broer is die ook vaak van slag.
soms zie je helemaal niks omdat die niet reageert
en het andere moment wordt je tureluurs van het
heen en weer geslinger van je wissers. volgens de
dealer kan die er niks aan afstellen.
gelukkig heeft de polo ook nog handmatige standen.

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: urquattro83</font><hr />

TIP:
Gevoeligheid regensensor is in te stellen met het hendeltje van de interval (voor handmatige bediening ruitenwisser)
Je hoeft hier dus echt niet voor naar de dealer!

Ik ben zeer tevreden over de regensensor als jullie deze tip opvolgen jullie misschien ook!

[/ QUOTE ]

Joehoe?? /forum/images/graemlins/ahum.gif Lezen?? /forum/images/graemlins/regels.gif

Ik heb toch al aangegeven dat de schakelaar in de meest langzame stand staat!?

Bovenaan Onderaan