Over op een Skoda Yeti !

EdK

Forumguru
waardoor je weliswaar wat kofferruimte inlevert, maar niet zoveel als bij een bredere band het geval zou zijn geweest.
Dat de Yeti uitkwam was standaard een fles vulmiddel met compressor.
Maar je kon hem ook met reservewiel bestellen, maar dat scheelde je 20cm ruimte in de hoogte.
Maw als je van de stoelen de rugleuning neer klapte dan was de laadruimte met kofferbak een vlakke vloer.
En had je die fles pur met compressor dan was de laadruimte vloer dieper dan de neergeklapte stoelen

RvR

Lid
Dat de Yeti uitkwam was standaard een fles vulmiddel met compressor.
Maar je kon hem ook met reservewiel bestellen, maar dat scheelde je 20cm ruimte in de hoogte.
Maw als je van de stoelen de rugleuning neer klapte dan was de laadruimte met kofferbak een vlakke vloer.
En had je die fles pur met compressor dan was de laadruimte vloer dieper dan de neergeklapte stoelen
Dat klopt, maar die flesjes gaan slechts 4 jaar mee en moeten dan worden vervangen. En indien de band niet met een flesje ter plaatse kan worden 'gerepareerd' sta je nog met lege handen. Zeker in het buitenland erg onhandig.

Laatst bewerkt:

RvR

Lid
Kun je het wiel niet andersom er in leggen met de holle kant boven dan kan je daar wat klein spul in kwijt?
Ga ik uit proberen. Ik koos voor de bolle kant omdat ik stevigheid nodig heb, anders zakt de mat door. Ik zin nog op een dunne multiplex plaat waarop ik de mat leg of wellicht lijm.

hemi24

Forumguru
Zit die plaat al niet onder de mat dan..?
Wiel hoort andersom en dan met een kunststof bak in de wiel waar het boordgereedschap in past.

Volgens mij steunt de mat dan weer af op de bovenkant van de bak…

EdK

Forumguru
En indien de band niet met een flesje ter plaatse kan worden 'gerepareerd' sta je nog met lege handen.
Ga er maar van uit dat ze nooit werken, naar buitenland toe nam ik winterwiel mee en in NL lekke band was de ANWB bellen.
Je verkloot met die spuitbusssies alleen maar je velg

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik houd ook altijd een beetje mijn hart vast en heb er ook totaal geen fiducie in. Reservewiel is geen optie (accu en subwoofer achterin). Mijn plan is om ook in het buitenland in voorkomend geval de ANWB te bellen en er dan maar het beste van te hopen

Bovenaan Onderaan