Frank_Rapid Spaceback
Forumguru
Kun je het wiel niet andersom er in leggen met de holle kant boven dan kan je daar wat klein spul in kwijt?
Dat de Yeti uitkwam was standaard een fles vulmiddel met compressor.waardoor je weliswaar wat kofferruimte inlevert, maar niet zoveel als bij een bredere band het geval zou zijn geweest.
Dat klopt, maar die flesjes gaan slechts 4 jaar mee en moeten dan worden vervangen. En indien de band niet met een flesje ter plaatse kan worden 'gerepareerd' sta je nog met lege handen. Zeker in het buitenland erg onhandig.Dat de Yeti uitkwam was standaard een fles vulmiddel met compressor.
Maar je kon hem ook met reservewiel bestellen, maar dat scheelde je 20cm ruimte in de hoogte.
Maw als je van de stoelen de rugleuning neer klapte dan was de laadruimte met kofferbak een vlakke vloer.
En had je die fles pur met compressor dan was de laadruimte vloer dieper dan de neergeklapte stoelen
Ga ik uit proberen. Ik koos voor de bolle kant omdat ik stevigheid nodig heb, anders zakt de mat door. Ik zin nog op een dunne multiplex plaat waarop ik de mat leg of wellicht lijm.Kun je het wiel niet andersom er in leggen met de holle kant boven dan kan je daar wat klein spul in kwijt?
Ga er maar van uit dat ze nooit werken, naar buitenland toe nam ik winterwiel mee en in NL lekke band was de ANWB bellen.En indien de band niet met een flesje ter plaatse kan worden 'gerepareerd' sta je nog met lege handen.