bericht voor MZZIS 1.
Hallo.
Bij jou is de binnenventilator vervangen. Aan wat voor kosten moet je dan denken? En die voordeliger EGR, wat kost zoiets en hoe moet dat en waar? Kun je snel reageren?
Bvd,
Joop.
@Helmond42, welkom hier!
Uhm, die is in mijn situatie vervangen tijdens de garantie. Heb daar uiteindelijk niets voor hoeven te betalen. Heb werkelijk geen idee wat het zou hebben gekost.
EGR is een lastig verhaal, wat voor auto heb je?
Zoals vaker vermeld op dit forum is het een 'probleem' die vaker terug komt. Vooral bij diesels die korte afstanden rijden. Natuurlijk kan het ook bij diesels met lange afstanden, maar denk dat je via dit forum wel kan stellen dat de korte ritten vaker problemen krijgen met het EGR.
Ik zelf rij korte afstanden op moment, door hopenlijk mijn tijdelijke baan. Daarom heb ik dankzij eerdere topics van dit forum contact gezocht met vag techniek te Nuenen en celtemp (zoiets) te Ridderkerk. Er kunnen verschillende dingen gebeuren/ nodig zijn. Ik ben telefonisch zeer goed geholpen.
Zo zou het een optie kunnen zijn dat de storing wordt gereset en het egr 'buiten werking' .
Andere forum leden weten misschien iets meer?