Overweging aankoop skoda fabia combi

@ fred

Wellicht zal het daar wel aan liggen... de motor is inderdaad enorm stil eens op temperatuur en op hogere snelheden.

We mogen niet klagen over dat windgeruis he, als we ooit allen elektrisch rijden zullen we enkel dat nog horen, lol :grin:

inderdaad, ik had ook zulk geluid, maar dat dat het enigste minpunt is! Awel proficiat dan voor SKODA! Ik vind het een geweldige auto met een verbuik om tegen te lachen! Wij hebben geen greenline maar de gewone 1,2 TDI en op zijn eerste tank heeft hij nu 402KM gebold(ook naar zee) met een gemiddeld verbruik van 4,8L. Dit zal nog betere naargelang de motor is ingereden. Ik schat dat je enkel autostrade wel op 4.0L kunt uitkomen!

kevchenko

Nieuw lid
ik heb gisteren nog een testrit gedaan en het geluid viel super mee. Daarna de wagen besteld. Mijn twijfels waren ongegrond.
bedankt voor de tips iedereen

Proficiat met de bestelling...

Was die Ambiente Pack toch nog verkrijgbaar? Want op de website configurator stond deze niet meer beschikbaar. Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, heb onze al dusja. Heb jij er ook de metaalkleur gratis bij gekregen? Ik eind mei wel nog...

En heb je er verder nog iets afgekregen? Ik nog 120 euro, niet veel, maar beter dan niks, lol

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: je dacht zeker, kan mijn gebruikersnaam niet veranderen, dan maar mijn plaatje.
Hij is wel mooi hoor!

corsaar

Senior Member
oftopic !!
Kijk en dat heb ik speciaal voor jullie gedaan.
Ik was de denker zat en dit past beter.
We zitten wel in het verkeerde draadje

Rosinfield

† In Memoriam
ja, is waar maar eventjes moet toch kunnen of moeten we nu voor elk wissewasje naar de de kantine. Is wel wat vor te zeggen hoor, jezelf gewoon de discipline opleggen direct daar te reageren als het off topic is. Zal mijn best doen!

Bovenaan Onderaan