Met de dag word ik trotser op mijn wagen.
Het is inderdaad heerlijk om elke dag kilometers met deze wagen te 'mogen' rijden. Zelf rijd ik zo'n 1000 kilometers per week.
Ik heb ook een greenline besteld. Voor de bestelling heb ik eerst in een 140PK TDI gereden, dit was uiteraard heel goed te doen. Een week later in een standaard 105PK TDI. Voordat ik het proefritje ging maken, maakte ik me erg druk om de prestaties van die 1.9TDI (hij moet natuurlijk wel bijna 1450kg meeslepen), maar toen ik het proefritje had gemaakt vond ik het reuze mee vallen. Je merkt het verschil natuurlijk wel, maar ik vond hem niet 'underpowered'. Enige wat ik vond is dat de motor iets meer lawaai maakte dan de 140PK, maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het aantal kilometers dat is gereden. De 140PK werd namelijk gebruikt door een medewerker en de 105PK was net nieuw binnen.En hoe bevalt de 1.9TDI? Ik heb hem ook besteld maar heb er helaas niet in kunnen proefrijden (wel in de 2.0tdi). Ik heb nu wel dezelfde motor in mijn O2. Ik maak me nog steeds een beetje zorgen over de pk/gewicht verhouding.
Kan je een site noemen?In de auto-review staat een test van het s2 topmodel.
Conclusie; er is niets negatief aan deze auto.
In de auto-review staat een test van het s2 topmodel.
Conclusie; er is niets negatief aan deze auto.
Mocht je wat leesvoer over de S2 willen hebben, weet je waar je het kan vinden.
Heb net bij de AH tijdens het boodschappen doen ermee in mijn handen gestaan, maar toch maar niet meegenomen. Heb nog een achterstand met het lezen van mijn Autovisie, Top Gear, GTO en Carros...