Oké nieuwe issue. Moet zelf op te lossen zijn maar ik weet even niet waar of hoe. Wellicht is het een bekende kwaal?
Vanmorgen heb ik mijn twee achterlichten vervangen (de lampjes) omdat deze er al erg lang in zaten aardig donker waren en de ene was feller dan de ander. Dus hup beide vervangen. Zag er goed uit toen ze aan stonden.
Tot ik vanavond naar Duitsland wou rijden, ik controleerde nog even de achterlichten en stond zowat als een open lucht prostituee achter de auto, wat een bak licht kwam er af.
Ik heb even gekeken of het lampje niet verkeerd om zat maar ik kan hem er niet andersom in doen. Maar dit lijkt me niet goed. Op de weg ook al een aantal die liepen te seinen.
Het derde remlicht weet ik, ook zoiets bijzonder. Is van de een op de andere dag gebeurd nadat ik een kapot dimlicht had vervangen. Gaat aan als ik de motor start, ook als lampen uit staan..
Remlichten zitten bovenin toch? Als ik op de rem druk gaat alleen het derde remlicht volledig branden (alle lampjes) maar de twee achterlichten blijven zoals ie op de foto is.