Op de laatste Fabia's 1.9 TDI zat geen ASR meer standaard, die van mij heeft het ook niet... (kostte 90euro meerprijs), mis het verder niet hoor.Wat is er dan met de airbag?
En is ASR alleen standaard op de 1.9 tdi, of ook op andere versie's.
De interne luchtcirculatie gaat aan als je hem in z'n achteruit zet, ter verkoming dat je jezelf vergast, en dat klinkt wat harderIk heb mijn fabia combi! Echt prachtige wagen, 1.9 tdi, zwart metalic, uit 2006, equipe + versie, dus sportstoelen, leren stuur, pook, en handrem. Rijd als de brandweer!
Maar had wat vragen.
Als ik achteruit rijd, dan gaan mijn blower harder blazen. Waarom is dit, of is dit een fout? Als ik ´m uit z´n achteruit haal, dan gaat de blower weer normaal blazen.
Deze combi heeft geen ASR, kan ik dit nu alsnog laten installeren, of is dat wel een hele dure grap?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
De interne luchtcirculatie gaat aan als je hem in z'n achteruit zet, ter verkoming dat je jezelf vergast, en dat klinkt wat harder
Of van een elegance of Equipe Plus. Meer uitvoeringen weet ik niet.
Same here, die ventilator heb ik nooit gemerkt! Misschien omdat mijne altijd op 2 staat.Heb er nog nooit iets van ondervonden eerlijk gezegd . Kan natuurlijk ook zijn omdat ik een clasic versie het dat die dat niet hebben natuurlijk. Het enige dat soms aangaat als ik mijn wagen in zijn achteruit zet is dat mijn achter ruitewisser aangaat , maar dat is normaal , mijn C3 deed dat ook en mijn vrouw haar vectra doet dat ook .
Wat je zegt, die wisser gaat bij mij lang niet altijd aan! Dat vind ik al zo merkwaardig.
Uiteraard.. logisch.. waarom ben ik niet zuiver!Als je de wissers voor aan hebt en je doet de auto in z'n achteruit dan zwiept de wisser achter eenmaal over de achterruit. Erg handig moet ik zeggen.
Same here, die ventilator heb ik nooit gemerkt! Misschien omdat mijne altijd op 2 staat.
Wat je zegt, die wisser gaat bij mij lang niet altijd aan! Dat vind ik al zo merkwaardig.
Iemand een idee wanneer die wel en niet aangaat?
Geeft niet hoor. :1819:
'T geeft wel, dit gaat finaal de verkeerde kant op.Is te merken aan je postings dat je de uitputting nabij bent hoor. Je lijkt mij anders vrij slimme (afgaand op je antwoorden ,maar nu ff niet) kerel, dat je dit zelf niet kon bedenken. Maar inderdaad een super handig snufje.
'T geeft wel, dit gaat finaal de verkeerde kant op.