Panoramadak / Admundsen navigatie

Rapidtukker

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb een Skoda Rapid Spaceback 1.2TSI DSG-7 90PK Joy+Joy plus pakket besteld (private lease) deze kan ik begin januari afhalen bij de dealer. Wat is jullie ervaring met het panoramadak in de zomer ivm warmte in de auto? En bevalt de Admundsen navi?

Laatst bewerkt:

servies

Forumguru
Het panoramadak is wat warmer en ik doe zomers wel het scherm dicht wanneer ik 'm ergens parkeer, maar de climate control krijgt de auto redelijk snel op temperaturr.
Tot nu toe bevalt de Amundsen navigatie mij goed. Ik heb een Sygic licentie op m'n telefoon maar ik heb eigenlijk nog niet de neiging gehad om die weer te gaan gebruiken. Ook zijn de updates voor de Amundsen tot nu toe gratis en makkelijk zelf te installeren.

• Leuk
Waarderingen: WHas

fireben

Forumguru
nou dat kan ik je nog niet vertellen ik heb de mijn e pas een paar weekjes maar het is een heerlijke auto en dat panoramadak vind ik ook wel leuk is appart :thumbsup::pardon:

IBV

Senior Member
Ik heb de mijne ook pas twee en een halve week, maar het panoramadak vind ik geweldig. Je hebt heel veel meer licht in je auto. Hoe het in de zomer is kan ik je nog niet uit eigen ervaring vertellen, maar ik denk dat de climate control daar heel goed in gaat voorzien.

fireben

Forumguru
Ik heb de mijne ook pas twee en een halve week, maar het panoramadak vind ik geweldig. Je hebt heel veel meer licht in je auto. Hoe het in de zomer is kan ik je nog niet uit eigen ervaring vertellen, maar ik denk dat de climate control daar heel goed in gaat voorzien.
hahah ja denk ik ook heb je ook een foto van je rapid ??

IBV

Senior Member
Wat er nu onder zit is zwart met een polished randje. Het lijkt alsof de lichtmetalen groter zijn maar dat is optisch bedrog. Daar zit een veel hogere en smallere band onder. Deze zitten er nu onder met all seasons euroline-magdeburg-gloss-black-polished-16-inch-et-40-breedte-65-steek-5-100.jpg

IBV

Senior Member
Bestaan er ook verhogingskuurtjes zodat er 21 inch onder kan? Dat stapt wat makkelijker in en uit :deuk::banghead:

vinco

Lid
Uit ervaring sprekende vindt ik een een panoramadak dat niet open kan in mij ogen nog steeds totaal nutteloos en zonde van je geld.
Het wordt een sauna in de zomer en een auto met een panoramadak in deze klasse zorgt ook vaak voor meer omgevingsgeluid tijdens het rijden en zeg nou zelf wat heb je als bestuurder nou aan zo dak dat niet open kan tijdens het rijden?
Leuk voor de passagiers op de achterbank of om te showen aan de buurman maar in mij ogen zou ik dat geld in een andere optie steken.

fireben

Forumguru
Uit ervaring sprekende vindt ik een een panoramadak dat niet open kan in mij ogen nog steeds totaal nutteloos en zonde van je geld.
Het wordt een sauna in de zomer en een auto met een panoramadak in deze klasse zorgt ook vaak voor meer omgevingsgeluid tijdens het rijden en zeg nou zelf wat heb je als bestuurder nou aan zo dak dat niet open kan tijdens het rijden?
Leuk voor de passagiers op de achterbank of om te showen aan de buurman maar in mij ogen zou ik dat geld in een andere optie steken.
haha ja dat vind jij :D:D jij heb het zeker niet :deuk::deuk::deuk::deuk::deuk: maar voor de mensen die het wel hebben vinden het mooi en dat met geluid het je echt geen last van :yeehaa: blijft mooi gezicht en ieder wat wils he :yeah::rockon::rockon::rockon::rockon:

vinco

Lid
Vorige auto een dicht panoramadak gehad en nu rij het vrouwtje rond met een panoramadak in haar auto.
Dus als je goed had gelezen spreek ik uit ervaring

Ieder zijn keuze uiteraard,qua mooi gezicht valt het allemaal ook wel mee.Ik zie liever bijvoorbeeld mooie velgen ipv een glazendak ieder zijn voorkeur he

haha ja dat vind jij :D:D jij heb het zeker niet :deuk::deuk::deuk::deuk::deuk: maar voor de mensen die het wel hebben vinden het mooi en dat met geluid het je echt geen last van :yeehaa: blijft mooi gezicht en ieder wat wils he :yeah::rockon::rockon::rockon::rockon:

Antera

Donateur
De admundsen is al beter dan de 1e generatie en stukje sneller dan die was. Voldoet nu prima.

Panorama dak geeft het idee van met open dak te rijden en is zeker ook lekker. Dat die niet open kan is misschien wel jammer maar die keus is aan jezelf verder vind ik.

Bovenaan Onderaan