Panoramadak / Admundsen navigatie

Rallye

Forumguru
Hmm. Je lijkt mijn opmerking agressiever op te vatten als ik hem bedoeld heb.

Mijn punt is tweeledig:
1) ik verbaas mij over deze vaak gemaakte schrijf-/tik-/leesfout aangezien de beide Skoda-navigatiesystemen genoemd zijn naar redelijk bekende ontdekkingsreizigers (en bij de wat oudere systemen staat de naam er zelfs op);
2) ik maak mij zorgen over de vindbaarheid van in principe relevante vragen en antwoorden als een relatief groot deel van de gebruikers de naam van zijn navigatiesysteem verkeerd schrijft.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Tja denk dat het gros het idd niet in de gaten heeft hoe je het daadwerkelijk moet schrijven en moet zeggen ik heb me daar nooit zo mee bezig gehouden. Die D er tussen of niet dat viel mij niet op en wist toch waar iedereen het over had. Dat het dan niet helemaal goed te vinden is daar heb je wel gelijk in. Wie weet gaat iedereen die dit nu leest onthouden en schrijven het de volgende keer wel goed. :dankje:

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Wegens bezuinigingen binnen het VAG concern laat men die N weg....
Niemand die het in de gaten heeft, behalve ........

Ronbe

Senior Member
Het panoramadak bevalt mij prima, in de zomer is het inderdaad warmer, maar daar heb je een airco voor. Het dak geeft je een heel ruimtelijk gevoel en meer licht in je auto. Optisch is het heel fraai, het dak ziet er van buiten zwart uit. Ander voordeel: je hebt geen ontsierende antenne op je dak.
ik ben in ieder geval heel blij met dit dak.

fireben

Forumguru
Het panoramadak bevalt mij prima, in de zomer is het inderdaad warmer, maar daar heb je een airco voor. Het dak geeft je een heel ruimtelijk gevoel en meer licht in je auto. Optisch is het heel fraai, het dak ziet er van buiten zwart uit. Ander voordeel: je hebt geen ontsierende antenne op je dak.
ik ben in ieder geval heel blij met dit dak.

idd helemaal mee eens :D:D:D:yeehaa::thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: IBV
Bovenaan Onderaan