Panoramadak waarschuwing

stradje

Actief lid
Africhten die handel. Ze zijn allemaal volwassen. De lusten, dus ook de lasten als er iets mis gaat.
Ze doen het niet met opzet. Het is mijzelf ook al eens overkomen. Waarschijnlijk als we elkaar voldoende blijven herinneren aan het voorval van vandaag dat dat al gaat helpen. Zij vinden dit ook balen. En waarschijnlijk loopt het nu met een sisser af, wanneer alles weer is opgedroogd.

Noord26

Forumguru
Het was ook ironisch bedoeld.. ;)

Maar zo te lezen hebben ze het van niemand vreemds. :D

Laatst bewerkt:

stradje

Actief lid
Voor degenen die meelezen: op het UP-forum heb ik gevonden dat ik bij Vagtechniek in Nuenen (voor mij heel dichtbij) via VCDS een instelling kan laten aanpassen: schuifdak openen/sluiten met afstandsbediening. Ik hoop dat dat zo werkt dat het schuifdak ALTIJD wordt gesloten als je op de afstandsbediening kiest voor sluiten. Dat zou een prima oplossing zijn.

Allerlei aanpassingen mogelijk voor 20 Euro All-In.

Joske

Forumguru
@stradje

of je laat het uitvoeren op de meeting van 6 september bij Vag techniek door onze eigen VCDSforumguru's? ;)

Of je spreekt een van onze guru's aan, die willen je vast wel helpen hoor mbhv VCDS

Citigo heeft geen regensensor, dus die oplossing kun je sowieso laten "varen".
Hopelijk heb je wat aan de VCDS guru's :)

Antera

Donateur
heb je de interval stand van de wisser er al eens opgezet en gaan je wissers dan ook als het niet regent of alleen als eht regent?

Bovenaan Onderaan