Parkeerkaart houder?

WouterVdV

Actief lid
Vandaag zag ik een Octavia 3 met vooraan aan de bestuurderskant een parkeerkaart houder aan de ruit net boven het dashboard. Zit dit er standaard op, is het een optie in Nederland of moet je dit achteraf nog kopen? Ik zie het ook op volgende foto uit de showroom (en nog een paar andere), maar ik kan me niet herinneren dat het op de RS zat die ik getest heb.

img_8200m-jpg.24007

Darkside

Forumguru
Volgens mij is het gewoon standaard.
Geen idee waarom dit niet op een RS zou zitten. Behalve dat je die dan alleen in een parkeer garage parkeert en niet langs de straat. En dus ook geen kaartje nodig hebt.

Rallye

Forumguru
Op mijn beide O2 RS'en is dit standaard. Als je mijn filmpje van de RS-dag goed bekijkt, kun je hem vanaf pak'm beet 52 seconde ook zien op de O3 RS:

Canon-Eye

Forumguru
Als ik me goed herinner zat er zelfs al zo'n ding in mijn Fabia 1 combi (Elegance) uit 2002.
Maar die is al weer een jaar of 7 geleden vervangen door een OIIC waar er zeker eentje in zat.
Gewoon standaard op alle modellen, denk ik zo.

blokart

Senior Member
Er zijn er zelf die aan de rechterkant ook z'n klip willen ik heb nog ergens foto's van een how to hoe het moet
zal effe zoeken indien interesse.

WouterVdV

Actief lid
En nog een vraagje, die telefoonhouder die je in de drankenhouder kan plaatsen. Zit deze er ook standaard in?

Bovenaan Onderaan