Parkeerkaart houder?

Kensel

Forumguru
Parkeerkaarthouder heb ik in mijn O2 ook standaard zitten. Maar komt ook vaak voor dat deze afgebroken zijn o.i.d.
Voor zo'n € 2,00 had ik een nieuwe bij de dealer.

Telefoonhouder is volgens mij inderdaad een optie meen ik onlangs ergens gelezen te hebben over de O3.

Gieliovd

Forumguru
Wellicht is die alleen standaard in de BL versies. Bij mij gewoon standaard.

Let wel, de telefoons van de huidige generatie passen daar echt niet in. Het is meer bedoeld voor je iPod welke in de AUX gestokt worden dan een telefoon. Het is maar een smal dingetje. iPhone kan er ook wel in, maar zoals mijn Nexus past niet. Die hoort ook in de PhoneBox!

Artbij

Senior Member
Beetje onzin de phonebox. Heb nog nooit gehad dat ik geen ontvangt had. En het is idd lastiger om even op je scherm te kijken tijdens het rijden.

Borrie1973

Actief lid
Heb nu een week mijn octavia met phonebox en ik heb er veel profijt van. Op de veluwe heb je regelmatig van die dooie plekken waar nagenoeg geen ontvangst is en nu heb ik er geen last meer van

Desperado

Forumguru
Dat weet ik, maar in dit geval ging het om de Veluwe, en dat is niet zo'n gebied.
En duur? Vergeleken met wat? Van de grote providers nog altijd de beste en voor mij niks duurder als de groten.

KWc

Lid
even dit oude topic opgerakeld:pardon:

Het plastic klemmetje links aan de voorruit van mijn S2C is gedeeltelijk afgebroken (vermoedelijk na vervangen van de voorruit).
Kan ik dat klemmetje verwijderen zonder de A-stijl te demonteren om nadien een nieuwe te plaatsen?

dank!

Rallye

Forumguru
Ik denk dat het niet na, maar bij het vervangen van de voorruit gebeurd is. Daar zou je bij degene die hem vervangen heeft eens over kunnen klagen....

Michelv.

Forumguru
Nee, bij een O2 moet de A-stijl eraf dus zal bij een S2 niet anders zijn, is trouwens een klusje van niks.

Parkeerkaartjes houder zat ook op mijn Fabia uit 2006. Toen ik de voorruit heb laten vervangen bij Carglass was ie ineens pleite. Daar dus wel op letten. Verder handig ding.

peterrapid

Forumguru
@Blackokkie2 eerlijk waar ik ben HEEL tevreden van Carglass, reeds al met 2x met de RS mogen, moeten gaan voor herstelling van ster en vervanging voorruit en heel professioneel geholpen met perfecte aflevering (filiaal Oostende). Ze zijn niet goedkoop (maar was betaald door verzekering)

Bovenaan Onderaan