cvegreen
Forumguru
Deze avond toen ik naar de apotheek ging was alles in orde . Toen ik buiten kwam reed er net naast mijn auto een oude man met zijn renault clio inparkeren . Ik hoorde het een beetje kraken en die oude man reed toen terug achteruit en nam zijn bocht korter . Toen hij uitstapte keek hij naar mij en vroeg , heb ik er tegen gezeten ? Ik ja , je hebt er tegen gezeten en er is schade aan . Een beetje verf van mijn bumper (kan er geen foto van maken , zwart op zwart zie je niet goed).
Ik ga dinsdag langs bij de garage om te vragen hoeveel het gaat kosten om het te herstellen . Dan ga ik langs bij die man om mijn geld (want hij wil zijn verzekering er niet op steken).
Dus wordt vervolgd.
Terwijl ik daar dan toch ben ga ik hem vragen of mijn nummerplaatbord mag vervangen worden door eentje van hem. Een erkende skoda garage . Staat toch altijd netter dan zo eentje van een autohandelaar he . + dat het grijs met groen is en laat nu net groen mijn lievelingskleur zijn .
Ik ga dinsdag langs bij de garage om te vragen hoeveel het gaat kosten om het te herstellen . Dan ga ik langs bij die man om mijn geld (want hij wil zijn verzekering er niet op steken).
Dus wordt vervolgd.
Terwijl ik daar dan toch ben ga ik hem vragen of mijn nummerplaatbord mag vervangen worden door eentje van hem. Een erkende skoda garage . Staat toch altijd netter dan zo eentje van een autohandelaar he . + dat het grijs met groen is en laat nu net groen mijn lievelingskleur zijn .