Een ambiente is een trede hoger dan een classic. De classic is de absolute basis auto.
Je had eerst de classic, daarna de comfort, en dan de elegance als ik het goed heb. later is er de ambiente geloof ik erbij gekomen. En dan heb je nog de actie modellen zoals de Creation, Equipe+, Style+, Tour de France enz.
Goed geregeld!Zo heeft mijn StomStom maar €100.- gekost.Keuze bij verlenging abonnent:gratis StomStom One XL of nieuw toestel.Nieuw toestel koste €100.- en StomStom zou €300.- gaan kosten.Dus die keus wel snel gemaakt.
Sodemieters, dat ding glimt!
Sodemieters, dat ding glimt!
Vorige week door de krasstraat bij de Skoda dealer. Paar dagen later een half kuub sahara zand eroverheen!
Kwam uit kantoor de parkeerplaats op en stond de eerste paar minuten met tranen in de ogen naar de auto te kijken en met een vinger op het dakraam te wrijven.
Collega komt langs: "Saharazand" waarop ik zeg "Ghehe, het lijkt er wel op" onwetende dat het écht zo was
Hier idem.Heb hem net door dat verdomde zand gewassen . Was echt geen zicht zo met dat zand op mijn black beauty .