Parkeerschade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Een ambiente is een trede hoger dan een classic. De classic is de absolute basis auto.

cvegreen

Forumguru
Een ambiente is een trede hoger dan een classic. De classic is de absolute basis auto.

We wisten dat een clasic normaal gezien geen CV met afstandsbediening heeft , geen elektische ruiten voor en geen manuele airco heeft. Ook een twee kleurig daschboard is niet standaard in een clasic .
Wij dachten dat al die dingen in het "new fabia pack" zaten , want dat is de enige optie die op de originele bestelbon staat terwijl hij over metaalkleur ook beschikt .

Fabia

† In Memoriam
Je had eerst de classic, daarna de comfort, en dan de elegance als ik het goed heb. later is er de ambiente geloof ik erbij gekomen. En dan heb je nog de actie modellen zoals de Creation, Equipe+, Style+, Tour de France enz.

cvegreen

Forumguru
Je had eerst de classic, daarna de comfort, en dan de elegance als ik het goed heb. later is er de ambiente geloof ik erbij gekomen. En dan heb je nog de actie modellen zoals de Creation, Equipe+, Style+, Tour de France enz.

Een speciaal serie is het normaal gezien niet, omdat er geen striping op staat. Staat ook niet vermeld in de bestelbon. Vind het wel raar dat er nergens op de bestelbon staat wat het wel is .
Nu ja voor mijn gevoel rij met een een clasic met een aantal optie's en ben daar heel tevreden mee , al hadden er wel een set mooie velgen mogen onder zitten. Dat is het enigste wat ik een beetje mis bij mijn black beauty.

cvegreen

Forumguru
Zoals eerder gezegd . Ik heb een foto genomen van het nummerplaat bord .
Sorry voor de slechte kwaliteit (met de gsm genomen) en het vuil moet je , niet naar zien , hij moet heel dringend eens gewassen worden , maar heb momenteel gene tijd.

sp_a0040.jpg

cvegreen

Forumguru
De pastoor op rust heeft het geld netjes op mijn rekening gestort , dus ik ben dik tevreden . De gsm van mijn vrouw kost op die manier maar 109€ i.p.v. 289€ .

Desperado

Forumguru
Goed geregeld!Zo heeft mijn StomStom maar €100.- gekost.Keuze bij verlenging abonnent:gratis StomStom One XL of nieuw toestel.Nieuw toestel koste €100.- en StomStom zou €300.- gaan kosten.Dus die keus wel snel gemaakt.

cvegreen

Forumguru
Goed geregeld!Zo heeft mijn StomStom maar €100.- gekost.Keuze bij verlenging abonnent:gratis StomStom One XL of nieuw toestel.Nieuw toestel koste €100.- en StomStom zou €300.- gaan kosten.Dus die keus wel snel gemaakt.

Aan je reactie te lezen zou je denken dat je niet tevreden bent over je tomtom. Ik ben er echter wel tevreden over (is wel een oud ding zunne , hij is ongeveer 7 jaar nu . Heb wel van tomtom 2 benelux naar tomtom3 europa gegaan.)Je kan er inderdaad wel gebruik van maken als je ergens korting kan krijgen .

Gieliovd

Forumguru
Ik hoorde vandaag ook weer een leuke over TomTom. We hadden Friezen aan de tafel met de lunch, een beetje spotten over het rijden enzo.

"Ja, maar jullie hebben natuurlijk een motmot" zei er een, hele tafel dubbel.

Typisch gevalletje "you had to be there".

cvegreen

Forumguru
Ik heb mijn F1 gewassen en heb dus een paar foto's hernomen .
Had hier een foto geplaatst van het nummerplaat bord maar mijn wagen was toen heel vuil. Heb nu een nieuwe genomen , helaas terug met de gsm want het foto toestel was weer eens niet thuis .

sp_a0057.jpg

cvegreen

Forumguru
Sodemieters, dat ding glimt!

Word niet voor niets door mij mijn "Black beauty" genoemd he .
Hij is wel snel weer vuil ook .
De foto is dan nog met mijn gsm genomen , was ongetwijfeld nog beter te zien hoe mooi hij wel glimt als het met het fototoestel was genomen . De zon zat er dan ook niet uit , dan zie je het nog beter hoe dat kan glimmen. Dat is dan allemaal zonder speciale doekjes en producten , gewoon ergens auto shampoo gekocht en afgedroogd met microvezeldoekje.

Fabia

† In Memoriam
Wordt toch tijd om mijn Fabje weer eens te gaan wassen, die ziet er echt niet uit.

Gieliovd

Forumguru
Vorige week door de krasstraat bij de Skoda dealer. Paar dagen later een half kuub sahara zand eroverheen!

Kwam uit kantoor de parkeerplaats op en stond de eerste paar minuten met tranen in de ogen naar de auto te kijken en met een vinger op het dakraam te wrijven.

Collega komt langs: "Saharazand" waarop ik zeg "Ghehe, het lijkt er wel op" onwetende dat het écht zo was :)

Fabia

† In Memoriam
Vorige week door de krasstraat bij de Skoda dealer. Paar dagen later een half kuub sahara zand eroverheen!

Kwam uit kantoor de parkeerplaats op en stond de eerste paar minuten met tranen in de ogen naar de auto te kijken en met een vinger op het dakraam te wrijven.

Collega komt langs: "Saharazand" waarop ik zeg "Ghehe, het lijkt er wel op" onwetende dat het écht zo was :)

Dat zit er bij ook nog steeds op.

Desperado

Forumguru
Heb hem net door dat verdomde zand gewassen . Was echt geen zicht zo met dat zand op mijn black beauty .​
Hier idem.
Vieze rommel.
Ik heb haar altijd in de garage staan, maar helaas moet ze af en toe ook werken en wordt dan natuurlijk vies van dat ene regenzandbuitje wat we bij ons de afgelopen maand hebben gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan