De originele radio zit er niet meer in! Toen wij hem vorige week kochten zat er een VDO in, nu inmiddels een JVC. Daar verschijnen iniedergeval geen streepjes op.Die zien er origineel uit, weet niet welke radio je in je auto hebt maar zie je hier bij het activeren van de sensoren afstandstreepjes op verschijnen?
Ga ik zeker doen, achter de units van de achterverlichting zitten ze niet. Dus even googlen hoe ik interieur los kan halen.Oke dat klopt wel ja. Nogmaals het lijkt op origineel dus ff op zoek naar de module...
Dit zijn geen originele.Ga ik zeker doen, achter de units van de achterverlichting zitten ze niet. Dus even googlen hoe ik interieur los kan halen.
Helaas geen klepje onder de bumpervandaag toevallig met de sensoren bezig geweest, had ik eerst ook dan wel dan niet vooral met vochtig weer, en een helemaal niks meer bij achteruit lange piep, ik onder de auto gekeken, bij de trekhaak zie ik dat de kabel een opening had en wat groene oxidatie, dus verder open gemaakt wat bleek draadje gebroken heb er een stukje tussen gesoldeerd en het werkt weer als van ouds.
zit ook geen klepje gewoon bij de trekhaak langsHelaas geen klepje onder de bumper
Nee helaas ook niet, wel een soort klepje naast de uitlaat, zit niks achter en een klepje van sleepoog.zit ook geen klepje gewoon bij de trekhaak langs
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Vandaag bij een garage geweest om uit te laten lezen, helaas zonder resultaten