Als eerste zijn het wel originele sensoren want daar zit altijd een zwart randje omheen als ze in een vlak deel zitten of in houders. Tevens is de kleur oke maar door de schuine hoek lijkt het anders. De sensor zit er niet recht in zoals op onderstaande foto.
Ik ga je even vertellen dat er een speciale pons is die gebruikt word om de gaten te maken voor de PDC. Dit kan namelijk niet anders en er zijn geen bumpers die het al voorgeboord hebben mits gemonteerd in de fabriek.
ik weet tevens wel waar het mis gaat.
De pons die gebruikt is is verkeerdom gebruikt. De snijkop moet aan de buitenzijde zitten als je de gaten maakt dan trekt hij de lak een stukje mee naar binnen. En als je het andersom zit dan trek je het naar buiten. En daar lijkt het hier heel erg op. Tevens zal je altijd een klein zwart randje kunnen zien maar is dan echt minimaal. Ik heb al vaker sensoren geplaatst en zelfs op witte bumpers en dan valt het amper op omdat er om de sensorkop ook een rubbertje zit ( zie ook op de foto) en die dan netjes aansluit vlak met de voorzijde bumper.
De Pons die ervoor gebruikt moet worden.