Parkeersensoren weergave Octavia II ?

Bakkertje

Forumguru
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had mijn O2 uit 2008 destijds wel een columbus maar geen PDC weergave. Die columbus heeft er overigens niet heel lang ingezet (met dank aan het dievengilde) daarna is er een JVC in gekomen, dat maakt dat ik nog enigszins twijfel. Maar ik weet het eigenlijk wel voor 95% zeker dat het er destijds niet op zat, maar wel op de facelift modellen..
Op mijn huidige Superb zit het trouwens wel, maar ik kijk liever uit mijn raam dan op het scherm, de akoustische waarschuwing is voor mij voldoende.

Canon-Eye

Forumguru
Ik kijk bij het achteruitrijden vooral in mijn spiegels - en de display van de Swing telt daarbij mee als een soort vierde spiegel...

CharlesTucker

Forumguru
Het is zichtbaar te maken want volgens mij standaard zichtbaar als je voor en achter sensoren hebt heb je ze alleen achter dan is het meen ik niet altijd standaard zichtbaar

Ik ga je niet corrigeren, bij mij was het standaard zichtbaar op de Swing, maar ik heb inderdaad af-fabriek voor- en achter sensoren (optie, was niet standaard op een Elegance toen ik 'm kocht, juli 2011, net modeljaar 2012).

Monteurtje

Forumguru
Octavia voor de facelift, geen weergave. De Superb had het toen al wel. En de Amundsen is nooit leverbaar geweest in de Octavia pre-facelift. Bij een van de members is die dus achteraf ingebouwd.

dutchman79

Senior Member
Dank voor de vele reacties. Volgende week wordt het proefrijden. Evt. Na aankoop nog een keer naar jd engineering voor de 140 pk. Of is dit niet meer aan te raden na 100k op de teller?

Havana

Forumguru
Waarom niet? Ik heb JD software laten inladen na 250k, geen centje pijn. Leaserijders hebben een nogal vertekend beeld van km standen merk ik wel :D

Joske

Forumguru
meer aan te raden na 100k op de teller?
ik zie geen enkel probleem :)

mss iets sneller slijtage van de klassieke onderdelen zoals koppeling en vooral remmen vermoed ik :D

maar hangt gewoon veel af van de berijder, het is allemaal maar hoe je er zelf mee omgaat :)

Bovenaan Onderaan