ik vermoed denk ik te weten wat er gebeurd is: op aanraden van een demo van de politie (veiligheid bij ongeval*) heb ik de veiligheidshamer in de hemel geprikt, vlak nabij en achter de handgreep boven de bestuurder, niet wetende dat dat niet handig was. het leek mij een 'veilige plek, boven en uit de buurt van de airbag, en de gedachte dat het vlak bij het handvat zit en dat daar niets bijzonders zou zitten. …
Waarschijnlijk is het daarmee fout gegaan, de kans dat er iets geraakt zou worden is waarschijnlijk net zo groot als de loterij, maar Murphy zit overal . Hoe kom ik er achter dat dit het geval is?
Als dit klopt is dit natuurlijk ontzettend domme pech!!
(dit is een ander topic, maar bedoeld ter verheldering - veiligheid bij ongeval*: dit was een heel nuttige demo: de meeste mensen installeren een veiligheidshamer onderin de auto. Die plek is namelijk de slechtste plaats om het te installeren omdat bij een ongeval je er dan niet bij kan, juist als je'm nodig hebt. De beste plaats is het plafond 'hemel'. Bij mijn auto zit er een schuif/panoramadak in, dus dat gaat niet …)