mmarechal
Actief lid
Toen ik vanmiddag in mijn auto stapte, kwam ik er ook nog achter dat ook de 'aanjager' niet werkte en ook nu weer leek geen enkele zekering kapot. Later bleek dat de zekering welke ik dacht dat kapot was, toch nog in orde was en waarschijnlijk door het afhalen van de beschermkap (van de zekeringbox onder de motor kap) wat omhoog was geschoven. Dit bleek ook later een zekering te zijn voor de verlichting. Dus voordat ik vanavond opnieuw begon aan de 'storingen' was de situatie: een niet werkende geschakelde plus, een niet werkende aanjager en een, zo bleek nog iets later, ook de verlicht van de temparatuur aanduiding van de climatecontrol. Na nogmaals alle zekeringen goed bekeken te hebben, bleek toch 1 zekering (ik dacht nr. 4) van de zekeringenbox (in het dashboard) defect. Volgens de beschrijving heeft deze te maken met de airco. Na het vervangen van deze zekering, werkte alles meteen weer. Nu dus meteen de aansluiting tussen de draad voor de geschakeldeplus en de carkit voorbereiding goed ingetaped en daarna alles weer dicht geschroeft. Eindresultaat: een PRIMA! werkende carkit.
Iedereen ontzettend bedankt voor het mee denken, en wat een geweldig forum is dit!
P.s. Moet ik deze 'discussie' nog ergens sluiten?
Iedereen ontzettend bedankt voor het mee denken, en wat een geweldig forum is dit!
P.s. Moet ik deze 'discussie' nog ergens sluiten?