Parrot ck3000 in O2

mmarechal

Actief lid
Toen ik vanmiddag in mijn auto stapte, kwam ik er ook nog achter dat ook de 'aanjager' niet werkte en ook nu weer leek geen enkele zekering kapot. Later bleek dat de zekering welke ik dacht dat kapot was, toch nog in orde was en waarschijnlijk door het afhalen van de beschermkap (van de zekeringbox onder de motor kap) wat omhoog was geschoven. Dit bleek ook later een zekering te zijn voor de verlichting. Dus voordat ik vanavond opnieuw begon aan de 'storingen' was de situatie: een niet werkende geschakelde plus, een niet werkende aanjager en een, zo bleek nog iets later, ook de verlicht van de temparatuur aanduiding van de climatecontrol. Na nogmaals alle zekeringen goed bekeken te hebben, bleek toch 1 zekering (ik dacht nr. 4) van de zekeringenbox (in het dashboard) defect. Volgens de beschrijving heeft deze te maken met de airco. Na het vervangen van deze zekering, werkte alles meteen weer. Nu dus meteen de aansluiting tussen de draad voor de geschakeldeplus en de carkit voorbereiding goed ingetaped en daarna alles weer dicht geschroeft. Eindresultaat: een PRIMA! werkende carkit.

Iedereen ontzettend bedankt voor het mee denken, en wat een geweldig forum is dit!

P.s. Moet ik deze 'discussie' nog ergens sluiten?

...Eindresultaat: een PRIMA! werkende carkit.
Iedereen ontzettend bedankt voor het mee denken, en wat een geweldig forum is dit!
P.s. Moet ik deze 'discussie' nog ergens sluiten?

Haha, nou voordat je de discussie 'sluit', mooi dat het is gelukt!!!
Ik vond het als meelezer wel een cliffhanger gisteravond zeg... (Ik las het succes pas vanmorgen.) Gefeliciteerd met het eindresultaat! En nu weer lekker (legaal) bellen!

:yeah: :623:

p.s. volgens mij hoef je niets te sluiten: als er niets meer gepost wordt in een discussie, dan verslapt de aandacht vanzelf.

Groeten L_en_K_fan

mmarechal

Actief lid
... :laugh: legaal bellen probeerde ik hiervoor ook te doen met zo een bluetooth oortje, maar dit werkt totaal niet (bij mij althans) en sinds ik een nieuw oortje had al helemaal niet meer. Eerst had ik nog zo een bluetooth oortje met 'trilfunctie' maar doordat deze het had begeven, moest er een andere komen. Gek genoeg zijn de oortjes met trilfunctie vrijwel nergens meer te krijgen. Ik hoor de gesprekken met het nieuwe oortje niet binnen komen en mensen verstaan je niet meer zodra je boven de 80 komt (en ik moet zeggen, zo luidruchtig is een O2 toch echt niet).... Ik ben dus erg blij dat het gelukt is inderdaad.
Wat mij overigens wel verbaasde, en wat ik in andere discussies ook ben tegen gekomen is dat de dealers deze telefoon voorbereiding (welke dus scheinbaar in vrijwel elke Octavia te vinden is) niet gebruiken bij het inbouwen van een carkit. Sterker nog, ik was gisteren ochtend bij de dealer en die had niet eens de juiste stekker om aan te sluiten op de carkit voorbereiding (een Skoda dealer nog wel) :confused:. Zij trekken dus altijd aan draad naar de zekeringkast, maar dan moet het hele dashboard dus open, ook onder het stuur.

Bovenaan Onderaan