Pas op voor deze fabia 1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiseguy

Actief lid
Kijk eens aan..... dat is toch wel erg hard..... ik vond 202 in mijn nieuwe O2 al godsgruwelijk hard...... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Netjes hoor /forum/images/graemlins/smile.gif

Zelf heb ik bij onze 1.4 de 190 aangetikt

Ben trouwens wel benieuwd of de 1.4TSI ook in Skoda leverbaar word /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Ben deze zomer ook eens met mijn Fabia Combi tot het maximum geweest... 200 op de teller (Duitsland). Een kameraad die volgde met een BMW320d van 5 jaar oud wist niet wat hij zag toen ik accelereerde van 130 naar 200 !
 

Wiseguy

Actief lid
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.... dat verwacht je toch niet echt van een Fabiaatje of wel? /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Als je zelf een Fabia gewoon bent wel. Maar mensen die BMW of Mercedes rijden blijkbaar niet ... /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Laus

Actief lid
de grap is dan dat mijn 2.0 nauwelijks over de 200 komt (op de GPS was dat 187). Of je moet een heel lang stuk snelweg hebben. Hij zit dan rond de 5000 toeren, weet niet meer precies.
 

Franswa

Nieuw lid
Goedenavond,

Deze flatout foto is door mij genomen, niet slecht he. /forum/images/graemlins/cool.gif Heb hem ook al een keer op 201 km/h gehad op de teller, maar ik denk dat die toch wel behoorlijk afwijkt. De Fabia bevalt goed, is behoorlijk pittig, alleen de stoelen zijn gewoon bagger.
 

Wiseguy

Actief lid
Daar denkt de Giroblauw brigade over het algemeen toch anders over hoor Karstie /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Karstieman

Forumguru
Als je een beetje oplettend rijdt, kan je veel controles zien staan en tijdig snelheid verminderen.
Echter met 200 wordt 't wel moeilijk hoor ! /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
10% tellerafwijking? Maar dan nog. Imposante flatout voor een 1.4'tje.

En ach Laus, jouw tweeliter heeft een veel smakelijker laagtoerig koppel. Dat veel liever dan krap 200 kunnen.
 

Scheppie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
alleen de stoelen zijn gewoon bagger.

[/ QUOTE ]

Wat is er mis met de stoelen ik vind ze beter dan in mij Opel Vectra en die was 2 x zo duur!!!!
 

Franswa

Nieuw lid
Ik vind ze veel te hard, en ik zit veel te hoog. Begrijp me niet verkeerd, ik wil géén Franse fauteuil in mijn auto, maar dit vind ik niets. Zijdelingse steun is ook niet alles.

Wat dat betreft zijn de stoelen van mijn Alfa Romeo 156 veel prettiger, deze geven goede zijdelingse steun, sluiten goed aan op mijn lichaam en zijn iets zachter. Laat ik het zo zeggen, in de Alfa zit ik in de stoel, in de Skoda OP de stoel. Toch jammer.
 

Dutch4x4

Senior Member
Standaardstoelen van de Fabia en de eerste Octavia vind ik ook niet fijn, je schuift alle kanten op. Daarom heb ik geen seconde getwijfeld over de sportstoelen.

De hardheid vind ik op zichzelf geen probleem en juist wel prettig, maar juist dan moet je zijsteun hebben, anders ga je enorm glijden.

Standaardstoelen in de O2 vind ik net iets beter, maar nog niet grandioos.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik vond zowel de standaard stoelen van de 02 als de Sportstoelen van de 02 errug goed.... heb uiteindelijk wel voor de laatste gekozen, maar alleen omdat dat in het sportpakket zat.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Vind de stoelen in mijn Fabia erg goed, ze mogen juist van mij wel wat aan de harde kant zijn. Heb nu een Fabia besteld met sportstoelen ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Heb ooit een Golf GT DTI gehad met daarin sportstoelen en zaten echt waanzinnig lekker. De stoelen in mijn huidige Fabia zijn me goed bevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan