Pas op voor deze fabia 1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiseguy

Actief lid
Ik heb daar in gezeten voordat ik in de sportstoelen van de Octavia kon zitten.... en die zitten errug goed! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Laus

Actief lid
ik wist niet eens dat ik sportstoelen in een fabia kon bestellen. Naja, ik vind de stoelen die er nu inzitten.

En dat met mijn rug en geen lendesteun. Zegt genoeg.
 

Wannes

Nieuw lid
In mijn Fabia Combi Rsline zitten ook sportzetels en ik moet zeggen dat ze fantastisch zitten. Al meermaals de spontane reactie gehad van mensen die eens plaatsnamen in mijn auto: 'Waaw, die zetels geven echt overal goeie steun...'
 
Leuke flatout, ik heb helaas geen foto van mijn flatout in mijn fabia combi 1.4 16v... maare, die tikte de 210 aan op de teller.. geen idee hoeveel 'echte' kilometers dat zijn..
 
Mijn TDI heb ik op 192km/h volgens de GPS gehad, de 200 was op de teller al een tijdje gepasseerd. Wel ongelofelijk dat ze bij VAG niet eens een fatsoenlijk kloppende snelheidsmeter kunnen maken. Je gaat er ook rekening mee houden, 110 op de teller is net 100 echt enzo. Toen ging ik een keer rijden in een Volvo V50 en daar is 100 ook echt 100, moet je wel even goed nadenken.
De teller in de Fabia wijkt net zoveel af als de teller in mijn vorige auto een Golf II uit 1991.
 
201 op een Fabia is niet verkeerd hoor.. Zeker niet voor een 1.4 16V... ik heb met mijn 1.4 16V Fabia Combi de 210 aangetikt (op de teller).. Volgens GPS ging deze 196, dus een aardige afwijking. Ben benieuwd waar mn nieuwe combi op uit gaat komen (1.4TDI)
 

Fabia

† In Memoriam
Wil dat ook nog eens een keer proberen met mijn Fabia 1.4 16v, maar dan wel in duitsland. Ben toch een beetje boel verknocht aan mijn rijbewijs. Kan die niet missen als vrachtwagenchauffeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan