Wat bedoel je met het mode knopje?@reinierh Vandaag speciaal een extra rondje gereden om dit te testen .
ACC aan, mode knopje indrukken. Display geeft LIM icoon aan. Snelheid instellen op 50 en vol gas de provinciale weg op. Snel dat ie bij de 50 was, maar mooi niet harder rijden... Totdat je de kickdown intrapt, dán negeert hij de instelling en gaat harder (en blijft het LIM icoontje liefelijk knipperen)
Ah, daar staat dat ding. Dat vind je natuurlijk niet tijdens het rijden in het donker. Jaja, RTFM, ik weet het...Zie de foto op de vorige bladzijde. Bij 'D' respectievelijk 'B'.
Onderaan het hendeltje van de (A)CC zit een knopje, waarmee je wisselt van (A)CC naar limiter en weer terug.
Ondertussen getest en het werkt! LIM aangezet in een lokale file op 38 km/h. Zelfs pedal to the metal beweegt mijn S3 er niet toe om die limiet te overschrijden.Ah, daar staat dat ding. Dat vind je natuurlijk niet tijdens het rijden in het donker. Jaja, RTFM, ik weet het...
Ondertussen getest en het werkt! LIM aangezet in een lokale file op 38 km/h. Zelfs pedal to the metal beweegt mijn S3 er niet toe om die limiet te overschrijden.
Dat was misschien zo op de S2, maar ik voel geen klik hoor.Als je door de klik heen trapt in je pedaal wel hoor
geen kick-down meer in het pedaal?
Ik zal morgen nog eens checken.Ja, heb ook de klik down
Niks geen klik.Ik zal morgen nog eens checken.