PassLiber-t (abonnement voor tolweg) en thermische voorruit

wanderer

Senior Member
sjonge jonge wat een gezever.....open dan een eigen nieuw topic over thermisch isolerende voorruit, maar kaap niet iemands topic....

Constant

Erelid
Gezien het antwoord van zijn dealer (en de zeldzaamheid van deze 1000 Euro kostende optie) is de kans zeer groot dat de topicstarter geen thermisch isolerende voorruit heeft. Ik heb nog nooit een Skoda gezien met zo'n ruit (te herkennen aan de kleur van de speciale coating). En dat daarmee de hulpvraag uit zijn openingspost is beantwoord.

@Wanderer: dieptriest om zo te reageren.

deusjevo

Forumguru
sjonge jonge wat een gezever.....open dan een eigen nieuw topic over thermisch isolerende voorruit, maar kaap niet iemands topic....

Ik vind 't als TS wel degelijk on topic :(

Begrijp nu dat ik wellicht een warmtewerende en geen thermische (a-thermische is het geloof ik zelfs officieel?) heb.
Dus geen verder geen zorgen waar ik die zender kan plakken waarschijnlijk.
De eerste prktijktesten zijn pas geplanned in feb 2012 dus tot die tijd blijft 't spannend :winkie:

Constant

Erelid
Ik merk aan mijn losse TomTom dat de gewone getinte voorruit geen belemmeringen geeft voor radio- en gps-signalen.

Maar ook bij een gewone voorruit, als je 'm boven je spiegel plakt, dat heeft het kastje het breedste zicht.....en zit het buiten je eigen zicht.

TL@

Forumguru
Ik ook niet.

Die thermische voorruit stond niet eens op de optielijst in Belgie, anders had ik die wel genomen.

Als ik nog eens op vakantie ga in Frankrijk, ga ik zo'n kastje aanschaffen denk ik, lekker makkelijk.
Kan dat eigenlijk ook gekoppeld worden aan een gewone rekening, vind een creditcard zo onhandig (duurt te lang voordat het van de rekening gaat)

deusjevo

Forumguru
Kan dat eigenlijk ook gekoppeld worden aan een gewone rekening, vind een creditcard zo onhandig (duurt te lang voordat het van de rekening gaat)

Nee, gaat alleen via je CC.
Net zoals betalen aan de slagboom ook alleen met CC gaat en niet met maestrokaart.

Rallye

Forumguru
@TL@: waarom vind jij het vervelend dat het geld laat wordt afgeschreven? Voor mij is dat juist een voordeel....

TL@

Forumguru
Ik weet graag op elk moment hoeveel geld ik nog te besteden heb. Maakt de boekhouding makkelijker.

Rallye

Forumguru
Ik weet graag op elk moment hoeveel geld ik nog te besteden heb. Maakt de boekhouding makkelijker.
OK. In principe heb je namelijk een klein rentevoordeel omdat de credit card pas op het eind van de maand afschrijft (was je cash management wel weer makkelijker maakt, als je ongeveer hebt onthouden wat je met de credit card betaald hebt).

van_der_P

Senior Member
Nog even terug naar de plek van het kastje.
Is het niet zo dat het kastje op een van buiten zichtbare plek op de voorruit geplakt moet worden.
In het verleden weleens aangehouden omdat dat niet zo was, lag het in het dashboardkastje.
Was er een nieuwe voorruit gemonteerd en waren de bevestingen voor het kastje weg (soort klittenband).

wanderer

Senior Member
bij de badge zit een duidelijke beschrijving/prent waar deze badge te bevestigen.......uit je opmerking blijkt dat je er nog geen hebt....

Rallye

Forumguru
Beste wanderer, je opmerking (".......uit je opmerking blijkt dat je er nog geen hebt.... ") zou wat onvriendelijk kunnen worden opgevat, ik neem aan dat dat niet je bedoeling is. Het ligt voor de hand dat van_der_P er nog geen heeft. Daar ziet zijn opmerking ook niet op. Hij vraagt of je hem ook ergens anders MAG neerleggen of inbouwen. Heb je dat ergens kunnen vinden?

wanderer

Senior Member
nee, alleen bij de achteruitkijkspiegel zoals aangegeven in de bijsluiter, maar ik weet dat de badge zelfs piept als hij (buiten het zakje natuurlijk!) in het dashboardkastje ligt......
kijk ook eens bij deze LINK , daar staan 8 bladzijden gebruikerservaringen.....lijkt me interessant genoeg om eens door te kijken....
oh ja het goedkoopst is een ANWB VISA card.....

Bovenaan Onderaan