PDC trekhaak

hemi24

Forumguru
Niet zonder de linker zijbekleding van de auto los te halen ben ik bang...

Heeft Antera er toevallig ook een lampentester aan gehangen?

Ik begrijp uit een ander topic dat het een pre-facelift O2 is en dat de vouwwagen wel is uitgerust met een 13-polige stekker...

Zwapp

Forumguru
Even ter bevestiging, ik heb achter mijn O2 prefl een Knaus uit '83 hangen, aangesloten met een verloop stekker en de PDC schakelt netjes uit...

Kuikuhnek

Senior Member
Ja correct, pre-facelift met 13 polige Jager.
Verlichting vouwwagen werkt ook verder netjes op het achteruitrij licht na dan.
Voor de duidelijkheid, Antera heeft alleen de trekhaak ingelezen niet ingebouwd.

Kuikuhnek

Senior Member
Stel dat het de verkeerde set is of module, dan moet die zeker in zijn geheel vervangen worden. Of kan dat ook per los onderdeel. Indien de hele set vervangen moet worden dan vind ik het wel best, voor die paar keer dat er iets achter hangt. En achteruitrij verlichting is toch nog niet verplicht. Ik heb de vraag even neergelegd bij het bedrijf welke hem ingebouwd heeft.

hemi24

Forumguru
Ik ben benieuwd of er een antwoord komt en wat dit antwoord is.
Watvoor bedrijf is het?

Het zou bijna een wonder zijn als alleen de module uitgewisseld zou kunnen worden; zal waarschijnlijk de complete kabelset zijn die uitgewisseld moet worden.

Maar ik zou beginnen met het controleren óf alle 13 polen daadwerkelijk de gewenste uitgang afleveren...
Dus eerst even de lampentester eraan (laten) hangen!

Kuikuhnek

Senior Member
Piet Sanders in Uitgeest, prima zaken mee gedaan kan niet anders zeggen.
Ik wacht even een reactie af gezien de feestdagen.
Lampen testje kan ik wel ff regelen.

Arjann

Forumguru
Weet je al of het originele parkeersensoren zijn? Heb je pdc weergave op radio/navi?
Kon het bedrijf welke de trekhaak heeft gemonteerd hem trouwens niet inleren?

hemi24

Forumguru
Dan gok ik dat je een trekhaak van Thule/Brink hebt? Met hoogstwaarschijnlijk de e-set van Brink met nummer 748164...

Zou op zich allemaal correct moeten kunnen werken... :pieker:

Kuikuhnek

Senior Member
Al contact gehad met Antera, ik ga nog een keertje langs.
Van het bedrijf geen reactie mee ontvangen, prima zo.
Mocht het niet lukken dan maar even piepen voorlopig. En als ik geld over heb laat ik het wel een keer aanpassen.

Bovenaan Onderaan