Als je de drive mode in Sport zet gaat je DSG in Sport stand. Dus als je een DSG hebt en deze handmatig in S zet, heb je het zelfde effect!Heb me laten vertellen dat het ook iets doet met de DSG, als je die hebt natuurlijk. Ik heb destijds proefgereden met een handgeschakelde Golf 7 2.0 TDI en daar leek het iets te doen met de gasrespons en de stuurbekrachtiging.
Voor die 100 euro die het kost kon ik het in elk geval niet laten om mee te bestellen :-)
Identiek aan mijn dealer. Icm DSG nutteloos en daarom afgeraden!Ik wou het meebestellen maar de dealer heeft het me afgeraden (hij verdient nochtans wat op extra opties zou je verwachten). Hij deed het af als nutteloos (in combinatie met DSG).
Als dit het verschil is, zou het mij geen seconde kosten om te overwegen of ik het wilde meebestellen. Een modus tussen D en S in, is het enige wat ik graag op mijn O2 zou hebben.Tussen normaal en sport zit best een groot verschil. Bij sport blijft de auto hoog in de toeren rijden. En bij normaal soms te laag. Je kunt in deze modus bijvoorbeeld ook voor "dynamisch" kiezen. En die zit er qua toeren precies tussen in. Voor de 100 doekoes ff aanvinken!
Daarom heb ik de S laten aanpassen bij de DSG DokterEen modus tussen D en S in, is het enige wat ik graag op mijn O2 zou hebben.
Dokters kennende, denk ik ook dat die dsg-dokter duurder dan de 100 flippo's van de DMS zal kosten .Dat is natuurlijk ook. Maar dat mag ik dan weer niet van de LM. Als ik dmv een extra optie zelf de instellingen kan kiezen, heb ik dat probleem niet