Philips X-treme Power / Xenon conversie

Status
Niet open voor verdere reacties.

joergarms

Senior Member
Ik noemde nightguide, maar eigenlijk bedoel ik alle lampen die één of andere term gebruiken om zodoende beter licht af te geven.
Het is denk ik gewoon een feit dat we met halogeenlampen en wolfraam bij 55 watt gewoon op de max van lichtopbrengst zitten.
Enige manier om de opbrengst te verhogen is dus door de levensduur te verkorten maar daarmee dus wel het lichtrendement iets te verhogen.

Ik rijd ondertussen 17 maanden met Phillips Premiums rond (omdat ze bij m'n Xenon-look units zaten). Geven ook 30% meer licht en door m'n lenzen stralen ze ook wit. H7's vind je voor minder dan een tientje.

Ze kunnen ook degelijke lampjes maken, dus geen Osram blauwigheid meer voor mij.

Fabia

† In Memoriam
Ik zag net op de site van Philips het volgende:

Nu met dubbele levensduur!

Om nog meer veiligheid te garanderen zijn de NightGuide DoubleLife lampen ontwikkelt om twee keer langer mee te gaan dan de eerste generatie NightGuide lampen.

Zouden ze het bij Philips ook in de gaten gehad hebben dat ze wel erg kort mee gingen, zeker voor die prijs?

joergarms

Senior Member
Nou das dus geen zes maanden maar dan toch maar een jaartje!! :crazy:

Naar mijn idee nog niet echt geweldig hoor, maar goed, ik maak me er niet druk om, mijn Xenon pitjes branden altijd nog heerlijk!!

Fabia

† In Memoriam
Ik was ook niet van plan om nu naar de winkel te rennen om een setje aan te schaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan