Praktijk is dat je je telefoon nauwelijks in dit bakje gaat leggen als je 'm in de USB-lader hebt, dat is tenminste mijn ervaring.
@xplain Ik heb geen ervaring met Android Auto, dus misschien is het volgende voor jou geen probleem, maar bij Apple Carplay wordt als je een iPhone aansluit de bluetooth uitgeschakeld. Als dat bij Android Auto ook zo zou zijn ben je dus bij een aangesloten Android telefoon (voor muziek en Waze) je carkit voor je iPhone kwijt.....
Ook bij Android wordt Bluetooth uitgeschakeld bij Android auto. Bellen via de app dus...Test je nog of bij aangesloten Android-telefoon de bluetooth blijft werken (zie mijn vorige opmerking - bij Apple Carplay is die namelijk niet zo).
Eer je overloopt naar een ander ecosysteem, zou ik toch eens een up-to-date CyanogenMod ROM installeren op die G3. Wedden dat ie het dan wel doet?
Ik koop altijd een Motorola met zo goed als stock android op. Sindsien heb ik geen nood meer aan CyanogenMod of andere ROMs.
'k Heb nu de Moto Z Play, kost nog niet de helft van een iPhone 7 Plus en moet er eigenlijk niet voor onderdoen. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8310&idPhone2=8065
De batterij gaat makkelijk twee dagen mee.
Oon topic: aangezien het ook een joekel is vrees ik wel een beetje dat het phonebox-klepje ook niet dicht zal kunnen. Afwachten tot die Superb voor de deur staat.
Nog ter info, je kan trouwens ook zo'n soort inductie-spoel toevoegen om hem gewoon draadloos op te laden in de phonebox:
Test je nog of bij aangesloten Android-telefoon de bluetooth blijft werken (zie mijn vorige opmerking - bij Apple Carplay is die namelijk niet zo).
Is er geen policy? Om de x jaar een andere? De G3 is niet van de jongste dus ik vind het het risico wel waard (wel heel goed de instructies volgen voor jouw specifieke versie uiteraard). Als je 'm laat vallen is 'm ook kapot...Dat gaat mijn werkgever (lees: eigenaar van de Phone), niet leuk vinden...
Dat dan weer wel
Met een haaks kabeltje en hoesje past de iPhone 6 net in de box.Mijn excuses!
Ik heb zitten liegen zo blijkt..
Mijn iphone 6 paste niet met oplader in het vak; en mijn 7 plus past met hoesje uberhaupt er niet in :/
Waar hebben jullie zo'n haaks kabeltje gevonden? Mijn Moto Z Play heeft USB-C, m.a.w. ik zoek een haakse USB-C naar USB-A en liefst zo kort mogelijk, maar de weinige die ik vind zijn 1,8m en dan krijg je die klep toch weer niet dicht...