Japanese Power
Donateur
Nee, maar wel tegen verdwijnende platte voorwerpen die je even op je dashboard hebt liggen... helaas zelf ook al aan het lepelen geweest.@johnboy en @CBreedijk..... werkt het echt tegen geluid,dat stripje?
Nee, maar wel tegen verdwijnende platte voorwerpen die je even op je dashboard hebt liggen... helaas zelf ook al aan het lepelen geweest.@johnboy en @CBreedijk..... werkt het echt tegen geluid,dat stripje?
Is dat ook nog te vinden voor bv de Fabia 3 Combi ?Gisteren de gleuf tussen het dashboard en het raam gedicht met gevonden rubber van Ali voor de Kodiaq.
Dat is Škoda's manier om je te zeggen "er is zoveel logische aflegruimte in deze auto... als je nu nog het lef hebt iets op het dashboard te leggen, eet ik het op."Nee, maar wel tegen verdwijnende platte voorwerpen die je even op je dashboard hebt liggen... helaas zelf ook al aan het lepelen geweest.
Is dat ook nog te vinden voor bv de Fabia 3 Combi ?
Ik heb al lopen zoeken bij Ali maar zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ken daar nooit wat vinden...
Voor de liefhebbers http://www.steeler.pl/pl/produkty/marki/skoda/kodiaq/2016.html
Ook side steps hebben ze.
Het grappige is dat als je de foto bij vool.se inzoomt dan zie je steeler.pl staan.
Op de kentekenplaat dan.
Vraagje; ik heb niet alle berichten gelezen maar weet iemand wat de kosten zijn om de bumpers in kleur te laten spuiten?! Thanks.
Er kwam effe een vakantie tussendoor maar de dummy's zitten er eindelijk onder:
Nieuw in het assortiment van SuperSkoda: Original Martinek auto exhaust-like spoilers - ALU voor de prijs van 49.99 euro.
Bekijk bijlage 65392 Bekijk bijlage 65393
- made from ABS plasticBen je niet in de war met deze? Die zijn er in meerdere kleuren dacht ik.
Die heb ik inderdaad gezien in meerdere uitvoeringen. Met donkere, witte en rode binnenkant als ik het me goed herinner. Maar ik vind ze er heel erg nep uitzien.Ben je niet in de war met deze? Die zijn er in meerdere kleuren dacht ik.
wel bij SuperSkodaIk heb deze zeker ergens in verschillende kleuren gezien. Met rode binnenkant enzo ook. Weet alleen niet meer waar.