jeroen3277
Senior Member
Laatst bewerkt:
Vrijdag de rubber matten besteld, vandaag binnen. Mooi op maat, ook de tunnelmat.Ik had de mat meebesteld en bij levering was hij er gelukkig bij. 13 april de rubberen matten ook besteld maar daar wacht ik helaas nog steeds op.
Ik ga morgen even ruzie makenVrijdag de rubber matten besteld, vandaag binnen. Mooi op maat, ook de tunnelmat.
Is dat geen bijrijders-telkens-stoot-ik-mijn-knie-eraan plekje?
Als je met je benen wijd gaat zitten wel.......Is dat geen bijrijders-telkens-stoot-ik-mijn-knie-eraan plekje?
Dus het soort mokkeltjes dat jij het liefst naast je hebt zitten? :-)Als je met je benen wijd gaat zitten wel.......
??????????????????????????Dus het soort mokkeltjes dat jij het liefst naast je hebt zitten? :-)
Voor jou een vraag, voor mij een weet.??????????????????????????
kom je wat te kort dan joh ????
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Dan kan je toch met connect google op je scherm krijgen en navigeren?ik vind de navigatie van de kodiaq zwaar waardeloos voor een net nieuwe auto, kent de nieuwe situatie a6/a1/a9/a4 totaal niet.
Ik vind Android auto en Apple carplay (en mirror link om het compleet te maken) ook waardeloos.Dan kan je toch met connect google op je scherm krijgen en navigeren?
De vaste navi's lopen altijd wat achter(gemiddeld een half jaar) ivm verwerkinstijd van de kaarten.
Weet je het zeker? Als in de foto bekijk zit deze toch mooi voor de bovenste menuknop...ik zou toch eerder voor de clip gaan in de 1e link, dan zie je hem beter (Waze!) en zit ie niet in de weg van de bijrijder.