Japanese Power
Donateur
Zie topic: Dummy-uitlaat KodiaqUitlaat dummies
Zie topic: Dummy-uitlaat KodiaqUitlaat dummies
VoilaPlaats even een foto als je ze gemonteerd hebt, bij mij duurt het zeker nog een jaar voordat ik ze kan monteren
Zou ze naar de fabriek laten afsturen, kunnen ze ze meteen monteren ....Plaats even een foto als je ze gemonteerd hebt, bij mij duurt het zeker nog een jaar voordat ik ze kan monteren
En dan halen we gemakkelijk de milieudoelstellingen van Parijs.Zou ze naar de fabriek laten afsturen, kunnen ze ze meteen monteren ....
Dat vormpje zit al in de bumper, dus je kan het er gewoon op plakkenErg mooi. Hoe heb je de vormen uit de bumper gekregen? Frezen/zagen?
Jij bent inmiddels wel de koning van dit Forum rondom het vinden van fout nep chroom.........
Yep. 2 schroefjes aan de bovenkant en klaar...Dat vormpje zit al in de bumper, dus je kan het er gewoon op plakken
Of grootafnemer èn aandeelhouder AliExpress...Jij bent inmiddels wel de koning van dit Forum rondom het vinden van fout nep chroom.........
Hooooooooo, nu moet ik even tussen beide komen !!!Of grootafnemer èn aandeelhouder Aliexpress...
@Corné de Kluijver plakken of schroeven ?