</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben niet tegen dat pingeltje, alleen wel tegen overbodig gepingel.
In mijn O1 had ik VDO DAYTON navigatie. Als het contact af was was het na een paar seconden al een pingeltje, als het frontje omlaag geklapt was pingeltje.
Van de zomer naar Amerika in een Chevrolet gereden. Ik werd gewoon gek van al dat gepingel.
Daar heb ik ook voor het eerst kennisgemaakt met hetzelfde deuropen systeem als de O2 heeft. De deuren gingen daar al op slot als de motor werd gestart.
De kofferbak kon pas open als de sleutel uit het contactslot was. Dus even je passagier iets uit de bak laten pakken was er niet bij.
Kortom ik hou wel van electronische hulpjes, maar niet als ze lastig en dus irritant zijn.
Ik erger me al veel te veel aan mijn Windows XP computer die ook mij probeert te helpen op een verkeerd moment op een verkeerde manier.
[/ QUOTE ]
Pfffffffff, waarom ga je niet gewoon met het openbaar vervoer??? Waar mensen allemaal niet wakker van kunnen liggen. Ik hoor die pingel niet eens meer bij het starten van de auto. Pas wanneer ik ga rijden weer. En dat is goed want vroeger reed ik nog wel eens korte stukjes zonder gordel.