Nou... ik heb de AVIC-HD3BT en zelfs daarmee ben ik niet onderdeeld gelukkig:
-De telefoonfunctie is maar matig, geluid van degene met wie je belt komt door de voorspeakers en die moet je erg zacht zetten om galm te voorkomen, waar ik de microfoon ook plaats. Gevolg is dat de beller niet erg goed te verstaan is.
- De harde schijf neemt idd de muziek op van originele cd's. Echter de geluidskwaliteit vanaf de harde schijf is beduidend minder dan de originele cd.
- De harde schijf slaat geen MP-3 op, da's echt een misser vindt ik.
- Als de navigatiestem (zeer duidelijk en zonder belgisch accent) stopt, krijg je meteen het volle volume van de muziek weer terug, zonder dat dit geleidelijk wordt versterkt
- systeem moet bij inschakelen 10 seconden opstarten, da's lang.
- Zonlicht maakt het display erg slecht zichtbaar
- Tuner heeft vergeleken met de originele SuperB-radio een ronduit waardeloze ontvangst.
MAAR:
het navigatiesysteem werkt perfect, is volledig up-to-date en ziet er prachtig uit met HEEL veel mogelijkheden. Tankstations en sommige gebouwen staan zelfs langs de weg getekend in de drivers modus (alsof er een camera op de motorkap is gemonteerd).
Ook het geluid is perfect af te regelen, goede equalizer, Subwoofer is goed regelbaar.
Maar of hij de aanschafprijs van 2499 nou wel waard is betwijfel ik. Hef er gelukkig een veel lagere prijs voor betaald.