Plaatje en of foto's 1.8T 20V koelsysteem

arievh

Senior Member
Het blijft constant gedoe met de auto.
De auto verliest wederom koelvloeistof. Ik heb even gekeken en in de slang geknepen en ik zie hem lekken, maar is ergens om de hoek, ik kan het niet zien. Volgens mij 1 of andere stalen buis. Het is naast het deel waar het koelwater het blok in gaat.
Heeft iemand een rekening of tekeningen en of foto's? Zo kan ik zien wat het is een dan het onderdeel bestellen.

arievh

Senior Member
Ik kan er geen foto van maken, vandaar dat ik om foto's en of tekening vraag. Het is zeg maar achter de alternator en dan naar rechts

arievh

Senior Member
Volgens mij heb ik op YouTube iets gevonden. "Coolant pipe/hardline". Weer zo'n lekker klusje met overal een paar mm ruimte. M'n arm is net hersteld van de alternator. Ik moest letterlijk m'n arm pletten om er bij te komen, m'n arm had mooie kleuren nadien.

arievh

Senior Member
Nee inderdaad! Ik kan het onderdeel (nog) niet vinden bij de online winkels. Het youtube filmpje laat toch iets anders zien.

arievh

Senior Member
Dit is de goede , voor een Audi A3/S3/Sportb./
Het vreemde is dat wanneer ik het zelfde artikel bij Skoda zoek dat ik dan niet de goede vind
1000030817.jpg

hemi24

Forumguru
Volgens mij heeft Antera het verkeerde plaatje gepost; volgens mij zou deze het moeten zijn:

IMG_0320.png

En hier de link naar het onderdeel:

arievh

Senior Member
Ja dat is hem. Zelfde plaatje als die ik had gevonden van de Audi. Het oem nummer had ik zo ook gevonden. Maandag maar even bij de plaatselijke shop vragen of ze deze hebben.

Bedankt!

Antera

Donateur
Excuses ik had gekeken bij de AUQ en deze aangeklikt maar misschien dan onjuiste plaatje weer gegeven :(

EDIT: even gecheckt en heb idd een verkeerde afbeelding geplaatst

Maar ik zie bij skoda onderdeelnummer 06A121065AK

Ik kan aan de hand van chassisnr precies zien welke je hebben moet die kan je appen naar onderstaand nummer

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan