Planning vermogensrun en AIRCOSERVICE bij Vag Techniek op 6 september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blacky

Forumguru
Allen:

naar aanleiding van een PM van @Blacky, die met het uitstekende idee kwam om alsook voor de A/C service een planning op te stellen, dus bij deze. Gelieve jullie voorkeur qua uur achter je naam te plaatsen. Gelieve steeds de volledige lijst van zowel de dynorun ALS de A/C service te kopiëren.

Bedankt! groeten Joske

Reken voor de dyno een interval van 30min per keer en voor de A/C service 45min per keer!!

Vermogensrun:
01: @Joske (mij maakt het niet uit qua tijdstip, ik vul 1 van de gaatjes wel op)
02: @Mike (Skoda 1.8T) 13u00
03: @Antera 11u00
04: @Corné de Kluijver 09u00
05: @internetboarder 10u30
06: @Rem82sch (OVB )
07: @Luuk Thijssen 10u00
08: @Pendragon
09: @Flem_nl
10: @plaza
11: @koreaan
12: @dirkkroneman 09u30
13: @Octavia32
14: @louigi
15: @Gerrit Vranken
16: @blauwkeut
17: @barrels
18: @Niels-Zwart
19: @fastpeter
20: @Mototommy OVB
21: @Dennis Nijholt

A/C service:

01: @Joske (igv Fabia) 09u00
02: @Luuk Thijssen
03: @R.Heikamp
04: @Blackokkie2 09u45
05: @Cordoba
06: @Corné de Kluijver 10u30
07: @Vanenkelen
08: @Max
09: @plaza
10: @Kensel
11: @Blacky
12u45
12: @Pendragon
13: @dirkkroneman 11u15
14: @nietje72 *voucher!*
15: @Niels-Zwart
16: @Tallguy (Ford) 12u00
17: @TooTall
18: @Thegabeman
19: @koreaan

Cordoba

Forumguru
@Joske gaat niet werken voor de airco: sommigen zijn na 5 minuten klaar (lek systeem, dus einde oefening), andere hebben de volle tijd nodig. Een voorbeeld: stel je denkt ik heb nog anderhalf uur want er zijn nog 2 man voor me, vallen er toevalllig die 2 systemen uit, doordat er een probleem is met die systemen: dacht je anderhalf uur te hebben, dus tijd zat voor een andere activiteit, ben je ineens aan de beurt. Wat je nu ook al ziet gebeuren: mensen die eigenlijk achteraan de rij staan 'kruipen' nu voor door een vroege tijd in te vullen. Iemand als Luuk Thijssen, die al als nr. 2 op de lijst staat, komt straks niet aan de beurt.:mad:

Desperado

Forumguru
Iedereen kan een tijd invullen. De nummers zijn alleen bedoeld als volgorde voor zover ik weet. Het is m.i niet zo dat wie het eerst heeft aangemeld ook direct recht heeft op eerste keuze.

Joske

Forumguru
@Cordoba

Gert, rustig :)

Er staat duidelijk in mijn startpost 'voorkeursuur'. De uiteindelijke lijst zal ik toch nog zelf opstellen. Iedereen zal mss niet op de dag zelf geholpen kunnen worden, dus mensen die dicht bij wonen zou ik willen aanmoedigen om voor het voucher te kiezen. Kunnen ze afspraak maken wanneer het hun het beste uitkomt.

Ik had nooit echt het idee dat de volgorde van aanmelden de volgorde van de activiteit hoefde te zijn..

Tenzij de meerderheid van de lijst dit wel zo wilt? Dan schrap ik de tijden en dan wordt de lijst numeriek gevolgd.

Wat denken jullie er van?

Lijkt me niet echt slim, er zullen immers mensen zijn die pas later of juist vroeg op de dag beschikbaar zijn voor de opgegeven deelname

Cordoba

Forumguru
@Joske Lijst hoeft van mij niet beslist op volgorde, maar als mensen die vroeg de beslissing hebben genomen buiten de boot vallen, doordat anderen zich op het laatste moment aanmelden, voor gaan, lijkt het mij niet ok. Ik stuur je wel even een pb joske.

Blackokkie2

Forumguru
Nou ja, ik heb een tijd ingevuld, maar zal de hele dag aanwezig zijn(normaal gesproken) en kan dus flexibel zijn, maar wel graag die dag gezien de afstand.

Falcon

Donateur
Ik zou de planning droppen. Laat over aan de mensen aan van vag techniek...zij beginnen met een auto en eindigen met een auto.

Daarnaast kun je nooit een strakke planning maken en dus zullen mensen die zich opgegeven hebben voor de activiteiten moeten zorgen dat ze de hele dag komen. Natuurlijk kan voor 1 of 2 een uitzondering komen..mochten die echt wat anders hebben de rest van de dag, maar dan denk ik aan werk etcetra.

Alles bij elkaar gaat het toch deze dag een aardige mierennest worden en moet men rekening houden met wachttijden, maar dat moet geen probleem zijn want het is een meeting en het gaat ook om elkaar te zien.

Tallguy

Forumguru
Ik ben dezelfde mening toegedaan als Blackokkie2...Ook voor mij is het een flink eind rijden dus is het voor mij ook wel belangrijk dat ik die dag de A/C voor mijn auto krijg. 'Even' op en neer rijden met een Voucher is eigenlijk geen optie.

CDK

Forumguru
Even in de bres springen voor @Joske, het heeft ook zeker voordelen, ik begrijp het idee achter die planning wel. Een dergelijke meeting heeft geen echt programma, het is een komen en gaan van leden de hele dag door, zo ging dat vorig jaar in Varsseveld ook namelijk, als er dan geen tijdsplanning is loop je de hele dag mensen te zoeken die aan de beurt zijn, hierdoor ben ik toen alleen maar aan het regelen geweest en bij wijze van spreken geen tijd voor een praatje of een hapje en een drankje. Er zal dus wel degelijk iets van een planning moeten komen lijkt me!!

De planning in dit geval is meer een indicatie en zoals @Corné de Kluijver ook al aangeeft het scheelt een hoop regelwerk. Je weet dan ongeveer wie waar aan de beurt is en kan je snel zien of je het betreffend forumlid al aanwezig is.

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Vermogensrun:
01: @Joske (mij maakt het niet uit qua tijdstip, ik vul 1 van de gaatjes wel op)
02: @Mike (Skoda 1.8T) 13u00
03: @Antera 11u00
04: @Corné de Kluijver 09u00
05: @internetboarder 10u30
06: @Rem82sch (OVB )
07: @Luuk Thijssen 10u00
08: @Pendragon
09: @Flem_nl
10: @plaza
11: @koreaan
12: @dirkkroneman 09u30
13: @Octavia32
14: @louigi
15: @Gerrit Vranken
16: @blauwkeut
17: @barrels
18: @Niels-Zwart
19: @fastpeter
20: @Mototommy OVB
21: @Dennis Nijholt

A/C service:

01: @Joske (igv Fabia) 09u00
02: @Luuk Thijssen 13u30
03: @R.Heikamp
04: @Blackokkie2 09u45
05: @Cordoba
06: @Corné de Kluijver 10u30
07: @Vanenkelen
08: @Max
09: @plaza
10: @Kensel
11: @Blacky 12u45
12: @Pendragon
13: @dirkkroneman 11u15
14: @nietje72 *voucher!*
15: @Niels-Zwart
16: @Tallguy (Ford) 12u00
17: @TooTall
18: @Thegabeman
19: @koreaan

Tallguy

Forumguru
Een planning lijkt mij iig de beste optie om de boel lekker te laten lopen.
Ik had 30-5 bijv al contact met Joske omdat ik met de Ford wil komen. Toen waren er 11 aanmeldingen voor de A/C. Toch sta ik, vanwege het uitzoekwerk van Joske (dank daarvoor) op plek 16 op de lijst.
Tsja....
Daarom is wat Joske zegt ook, naar mijn idee, handig... Mensen in de buurt een voucher, de anderen zoveel mogelijk die dag.

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Laten we gewoon even rustig kijken hoe de planning zich gaat ontwikkelen. Waarschijnlijk ontstaan er weinig problemen. En het lijkt mij anders gewoon logisch dat de personen die zich het eerst hebben aangemeld ook gewoon de meeste "rechten" hebben (mits flexibele opstelling qua tijdstip uiteraard).

CDK

Forumguru
Als Lucas slim is maakt hij een paar overuurtjes en werkt hij op z'n gemak de hele lijst af, dat zou ik tenminste doen als het mijn toko was.... ;)

Joske

Forumguru
Idd Corné... daar stuur ik ook op aan! ;)

Mss als ze uit vakantie komen dat ze goed uitgerust en met volle moed dat helemaal zien zitten! ;) ;) :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tallguy

Forumguru
Het is nl wel omzet voor die jongens, hoe je het ook maar bekijkt. En met zo'n opkomst weet ik wel redelijk zeker dat ze op 1 dag verdienen waar ze misschien een week of langer over doen. Dit bedoel ik trouwens ook niet negatief hoor...als je een klapper wil maken qua omzet moet je er wel wat voor doen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan