Post hier je eerste schade aan je YETI

Rosinfield

† In Memoriam
Tja en het leed is dan al geschied en eer je buiten/beneden bent zijn ze weg. En zo niet dan loop je nog kans in elkaar geslagen te worden ook of erger. Lijkt mij dus een geval van schijn-bescherming. Als ik het 'zou zien of s-nachts horen, zou ik er wel op af gaan met 2 honden en ze staande houden en op de politie wachten. Vooral met die ene die de auto als haar "safe haven" beschouwt laten ze het dan wel uit hun hoofd zich te verroeren.
Maar de vraag is natuurlijk of je op tijd bent.

corsaar

Senior Member
Het loopt natuurlijk weer uit de hand in dit draadje.
Maar soms kan het niet anders. Ik wil nog even in herinnering brengen
dat het niet altijd verstandig is om op te treden. De man die enkele jaren
geleden zag dat snachts zijn auto gestolen werd sprong ervoor en werd doodgereden,
was het dat waard ?

Rosinfield

† In Memoriam
Zonder hond zou ik het ook echt nooit doen hoor; je leven is meer waard dan wat dan ook, inclusief een auto.

EdK

Forumguru
Klaarblijkelijk voor hem waarschijnlijk wel, we zullen het nooit echt weten !
Maar een camera op je erf ?? Tja er zijn nogal wat regels aan verbonden.
Maar wil je het als wettelijke bewijslast kunnen gebruiken, hoor je volgens mij wel een zichtbaar bord te hebben waar op staat dat er camerabewaking is.
Anders weet je wie het is, en daar blijft het dan bij want je hebt ze niet op een heterdaadje betrapt !

A'dam Centrum woon ik niet, maar dat maakt niet meer zoveel uit.
Maar wel verzet ik mij er tegen , beter dan er het beste van te hopen, sorry.
Kom op, doe iets en vooral niet berusten.
Mijn ervaring is, dat het wel helpt.

corsaar

Senior Member
H de B Hier maak ik uit op dat je de camera meer als preventie
ziet. Als er een zichtbare camera hangt passen ze wel op?

De camera is klein en hangt niet zichtbaar aan de gevel, maar staat achter het raam, dus niet echt zichtbaar, maar wel te zien, als je er overdag naar op zoek bent.
Het merk en type:
D-Link DCS-2120.
Ik maak me ook geen illusies, dat dit het vandalisme voorkomt, maar als het vandalisme heeft plaatsgevonden, wordt het zoeken naar de daders wel een stuk gemakkelijker.
Beter iets doen, dan helemaal niets.

YeMii

Senior Member
Hier een foto van mijn eerste schade. Ik ontdekte het zaterdag toen ik hem aan het schoonmaken was. Op het klepje van de linker koplamp sproeier ontbrak een stukje lak. Ben vandaag bij de dealer geweest, deze heeft het klepje verwijdert en laat het op nieuw spuiten. Vermoedelijk heeft de lak af fabriek niet goed gehecht/onderlaag niet goed ontvet.

Bijlagen

• Schade.jpg
    Schade.jpg
    13,4 KB · Weergaven: 41
Bovenaan Onderaan