Prijslijst Fabia 2009

Hetzer

Forumguru
Ik heb net naar de prijslijst voor 2009 zitten kijken en de auto die ik wilde hebben is verdwenen (sport) daarvoor in de plaats is de Dynamic gekomen enige verschil met Elegance is het interieur

En de Elegance heeft 14 inch LM-velgen ipv 15 " op de Dynamic

Maar,
dat is wel wat minder, ze gaan nu weer met "paketten" werken, je kunt nu bijvoorbeeld niet eens meer een sportinterieur los bestellen, en zo is SUNSET ook alleen nog maar in een pakket te bestellen, en dan ben je als koper toch gauw wat meer geld kwijt. En wat ik ook erg jammer vind dat je steeds minder zelf je eigen auto af-fabriek kunt samenstellen, met alle opteis iets wat in bijvoorbeeld Duitsland wel nog steeds kan.

Ben ik even blij dat ik mijn auto in 2008 al had besteld!!!!!!!!!!
De nieuwe Ambiente, de Ambition word inderdaad ook 200 euro duurder, krijg er nu dan wel een Dance -Radio bij.

LenK

Forumguru
Mag hopen dat ze bij Pon niet zo dom zijn om in deze tijd de autoprijzen te verslechteren.
Staat gelijk aan kamikaze.

Fabia

† In Memoriam
Dat zou inderdaad een heel slecht idee zijn. Ik heb de prijslijst online besteld kan ik die straks eens rustig bestuderen. Toch weer irritant dat ze de online autoconfiguratie niet hebben aangepast. Daar staan nog de oude uitvoeringen op.

Fabia

† In Memoriam
Het lijkt me toch van het grootste belang om je site op orde te hebben als je genoeg Skoda's wilt verkopen en zeker in deze tijd.

KaleFietsbel

Actief lid
Dat lijkt mij ook. Even off-topic, zo staat de configurator van de oude O2 er ook nog steeds op, terwijl die al maanden niet meer te bestellen is.

LenK

Forumguru
De Fabia blijft ook erg slecht met zijn energielabels.
Zelfs de Greenline komt niet verder dan B en dat is bij veel andere merken de mainstream in deze grootte klasse aan het worden

Hetzer

Forumguru
Als je op Skoda.de kijkt dan heb je daar nog steeds de oude uitvoeringen voor modeljaar 2009. http://www.skoda.de/index.php?e=1-29-4-1
En je kan daar de 1.2 wel als sport en elegance krijgen. Kom op Pon, nu nog in nederland.

Hebben we al eens vaker over gehad, dat gaat hier niet gebeuren, daar verdient de importeur te weinig op, jammer..

Het zelfde verhaal gaat natuurlijk op voor de nieuwe paketten, als je nu een Ambition koopt en je wil daar sunset op hebben ben je genoodzaakt om een pakket bij te bestellen waar dat in zit terwaarde van meer dan 500 euro..

LenK

Forumguru
Je zult er mee moeten leven dat er ergens beslist wordt wat er geleverd wordt.
En als je dat niet bevalt dan wordt je naar een ander merk gejaagd.

Bij VW of Audi zie je wat VAG kan leveren. Alleen zal het bij Skoda en Seat altijd wat minder en vooral later zijn.

Troost je met de gedachte dat vergeleken bij auto's uit andere landen er bij de Duitse merken (incl VAG) nog altijd heel wat meer te kiezen is.

Zijn er bij skoda overigens geen speciale lease uitvoeringen? Bij vele andere merken is dit namelijk wel het geval!@ :smiley29:

servies

Forumguru
De Fabia blijft ook erg slecht met zijn energielabels.
Zelfs de Greenline komt niet verder dan B en dat is bij veel andere merken de mainstream in deze grootte klasse aan het worden
Alsof dat energielabel ook maar iets voorsteld. Het is net zo'n farce als het energielabel voor huizen...

Fabia

† In Memoriam
Dat zou inderdaad een heel slecht idee zijn. Ik heb de prijslijst online besteld kan ik die straks eens rustig bestuderen. Toch weer irritant dat ze de online autoconfiguratie niet hebben aangepast. Daar staan nog de oude uitvoeringen op.

Slechte service van Pon, ze zijn nog steeds niet binnen.

Ben ik nu :smiley29: aan het worden of ik de configurator van de website gehaald? Zouden ze hem dan eindelijk gaan updaten...

Zit al regelmatig te kijken maar misschien eindelijk eens...:yeah::1761:

Bovenaan Onderaan