Prijslijst Fabia 2009

Fabia

† In Memoriam
Ik vind de nieuwe prijslijst met die pakketen toch waardeloos. Je kan niet eens meer sporstoelen losbestellen. Wat dat betreft heeft Hetzer het slim gedaan door 'm vorig laar te bestellen. Nu kan je als je een 1.2 12v wilt hebben geen sportstoelen meer bestellen. Of 4 extra luidsprekers achter. Je kan alleen maar kiezen uit dure pakketten waarbij je dus gedwongen wordt om dingen bij te kopen die je niet wilt. Eerst kostte sunset € 80,- nu zit het in Vision pakket a € 510,- En als ik alleen PDC wil moet ik het Executive pakket aanschaffen a € 1.390,-!!!! Als ik alles wat ik nu op mijn FII heb zou willen hebben op een FII 2009 dan ben ik een € 16.910,- kwijt:

1.2 12v Ambition voor €13.750,-

Driver pakket voor de middenarmsteun voor € 690

Vision pakket voor de Sunset voor €510

Executive pakket voor de PDC voor €1.390,-

Safety pakket voor de bandenspanningcontrole system voor €570,-

Uiteraard krijg ik dan wel andere dingen erbij maar die wil ik niet. En daar wil ik ook niet voor betalen.

Ik ben bang dat Skoda zich hiermee in de vingers gaat snijden.

Is er iemand die ook toevallig leaseprijzen al weet van de nieuwe versies en modellen? van de Fabia combi.
Heb te horen gekregen dat ik een auto kan uitzoeken en dit is zeker een van de kans hebbers,:yeah:

Zou alvast graag willen weten wat het een beetje kost? in de lease? :473:

MarcoO2

Forumguru
Ik vind de nieuwe prijslijst met die pakketen toch waardeloos.

Uiteraard krijg ik dan wel andere dingen erbij maar die wil ik niet. En daar wil ik ook niet voor betalen.

Ik ben bang dat Skoda zich hiermee in de vingers gaat snijden.

Ook in het O2-gedeelte van het forum staat hier een hele discussie over. Zou te maken hebben met een nieuwe manager bij PON. Zullen inderdaad wel een aantal klanten op afhaken denk ik!

Weet er iemand wat voor bekleding er in de fabia business line zit?

Of is er al iemand die een business line fabia in bezit heeft? Zou graag wat foto's van binnen en buiten zien?

:489:

Hetzer

Forumguru
business line is toch op de basis van de Ambition?, dus waarschijnlijk met het style interieur

D

Deleted member 2266

wat ben ik blij dat ik een complete Sport heb kunnen bestellen. Als ik nu weer 15"LMV, sportstoelen, middenarmsteun en mijn losse sunset erbij zou moeten bestellen dan was ik echt afgeknapt op de prijs. Het lijkt een beetje op mijn vorige Fabia I, dat was een Elegance van na de facelift en die Elegance was toen een stuk kariger dan de Elegance die daarvoor werd geleverd. Erg jammer, krijg je allemaal van die crisis Skoda's op de weg.

Bovenaan Onderaan