Tevens nieuw op de 2018 Style Business is de elektrisch verwarmbare voorruit en twee elektrisch verstelbare stoelen waar in het 2017 model alleen de bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar was. Volgens mijn was ook 'Parking Assistant' in 2017 niet standaard. (correct me if I 'am wrong)
Tevens nieuw op de 2018 Style Business is de elektrisch verwarmbare voorruit en twee elektrisch verstelbare stoelen waar in het 2017 model alleen de bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar was. Volgens mijn was ook 'Parking Assistant' in 2017 niet standaard. (correct me if I 'am wrong)
ik rij zelf in een Style Business van eind 2016 als optie verwarmbare voorruit en elektrisch verstelbare stoelen genomen maar beide voorstoelen zijn wel degelijk elektrisch verstelbaar, de bijrijdersstoel heeft alleen geen geheugenfunctie zoals de bestuurdersstoel.
mijn vorige auto had leren bekleding en nu zit ik op alcantara en mijn ervaring is dat het veel prettiger zit dan leer, warmer in de winter en koel in de zomer ( geen zweet rug meer) en niet zo glad.
Als je leder of alcantara koos moest je de voorstoelen electrisch laten maken toen. Mijn auto had met de normale stoelen alleen een electrisch verstelbare bestuurdersstoel gehad. Omdat ik voor Alcantara ben gegaan moest er een 400 euro optie bij om ook de bijrijders stoel electrisch bedienbaar te maken.
Heb ik niet ergens gezien dat de extra BPM (op z'n minst voor een deel) het gevolg is van een per 01-01-2018 gewijzigde, meer realistische bepaling van de CO2-uitstoot?BPM, leuker kunnen we het niet maken, wel inhaliger
En ik heb leer (€1.490,-) met manuele passagiersstoelOmdat ik voor Alcantara ben gegaan moest er een 400 euro optie bij om ook de bijrijders stoel electrisch bedienbaar te maken
Je kunt nooit te weinig BPM betalen. Nederland belastingland.Heb ik niet ergens gezien dat de extra BPM (op z'n minst voor een deel) het gevolg is van een per 01-01-2018 gewijzigde, meer realistische bepaling van de CO2-uitstoot?
Dat zou dan betekenen dat iedereen die t/m 2017 een nieuwe auto kocht met CO2-gebaseerde BPM eigenlijk te weinig heeft betaald...
En ik heb leer (€1.490,-) met manuele passagiersstoel
Een nieuwe met dezelfde samenstelling is in mijn geval maar €1.000,- duurder, trouwens.
Indachtig het beginsel dat de vervuiler betaalt, vindt ik de uitstootgerelateerde heffing nog niet zo verkeerd als instrument om tot een schoner wagenpark te komen.Je kunt nooit te weinig BPM betalen.
Dat hoor ik vaker, maar dat valt vies tegen. Een hoger salaris krijg je niet voor niks doen, maar je houdt maar zeer weinig meer over dan iemand die gewoon niks doet. Dus bruto €1000 meer is als je genoeg verdiend maar € 480 netto, in theorie. Dat gaat in geval van salaris niet helemaal op en dan hebben we het nog niet over de financiële steun die kleinverdieners krijgen waardoor het verschil in netto (echt) vrij besteedbaar vermogen nóg kleiner wordt. Nogmaals, de inspanningen zijn echter wel een stuk hoger wanneer het bruto salaris een stuk hoger ligt.Los daarvan spreekt het algemene gezeur over de belastingdruk mij totaal niet aan. In feite zou ik het niet eens echt erg vinden als mijn belastingaanslag 3x zo hoog was als thans het geval is.
Dat zou immers betekenen dat ik netto ook aanzienlijk meer te besteden zou hebben dan thans het geval is...