Ik zie dat het is opgelost, maar de oorspronkelijke rollo is ook gefabriceerd, dus zal die ook open moeten kunnen, al is het soms flink zoeken hoe het systeem in elkaar steekt. Ik heb in elk geval het idee dat ook de oorspronkelijke rollo gerepareerd zou kunnen worden, in elk geval zover dat ie functioneert en misschien hier of daar optisch wat minder fraai oogt.
Wat de nieuwprijs betreft: ga eigenlijk voor iedere rollo ongeacht welk bouwjaar en model maar uit van 200-250 euro als normale dealerprijs (om een idee te krijgen, maar er zijn natuurlijk variaties tussen de verschillende dealers en verschillende modellen).
@
serum dat is altijd de vraag of het zuivere koffie is én of het van één donorauto afkomstig is. Overigens is dat ook mogelijk, en kan de auto total loss zijn. Zo heb ik ooit van iemand gehoord die bij een brug niet oplette en 'tussen beentje' de vangrail op schoof, zodat de auto met de wielen in de lucht, ogenschijnlijk onbeschadigd op de vangrail belandde. In dit geval was de bodemplaat half doorgesneden door de vangrail, zodat de auto toch total loss was, ondanks dat er geen deukje te zien was.