PrivacyShades

Hello,

omdat ik getinte ruiten achteraan te hinderlijk vind in de winter zou ik graag privacyshades plaatsen.
Heeft hier al iemand ervaring mee?

Deze had ik op het oog: Privacyshades skoda superb combi 09- 6dlg
(begrijp wel niet waarom het 6delig is, ik zou denken 5delig)

alvast bedankt voor jullie reacties!

mvg

Tim

Jasper02

Banned
Hier zijn al echt heel veel topic's over.. Het is inderdaad 6 delig. Je achterraam bestaat uit 2 delen. Zoek eens iets verder op het forum dan krijg je vast antwoord op je vragen.

Hinderlijk in de winter?
Heb hier getinde ruiten ben hier tevreden van maakt eigenlijk de dimbare binnenspiegel overbodig.

Canon-Eye

Forumguru
omdat ik getinte ruiten achteraan te hinderlijk vind in de winter zou ik graag privacyshades plaatsen
Ik heb de Sunset optie (het "maffia-pakket" dus) en bovendien de Sonnyboys - en die zitten er zomer én winter in.
Uitzicht naar buiten is ook in het donker voldoende - hoef inderdaad nooit de binnenspiegel te dimmen.
Bijkomend voordeel: inkijk naar binnen op de achterbank is vrijwel nul - je kunt ook in de felle zon echt niet zien of daar iets ligt.

Jasper02

Banned
Hello,

omdat ik getinte ruiten achteraan te hinderlijk vind in de winter zou ik graag privacyshades plaatsen.
Heeft hier al iemand ervaring mee?

Deze had ik op het oog.

(begrijp wel niet waarom het 6delig is, ik zou denken 5delig)

alvast bedankt voor jullie reacties!

mvg

Tim
De site die je opgeeft is trouwens wel goed. Heb ze zelf ook 2x daar bestel.. Voor mijn O2 en laatst voor minn nieuwe Superb. Binnen een dag binnen.

wjhspiele

Nieuw lid
Ik heb ze voor mijn superb ook bij winparts vandaan, inderdaad snelle en correcte levering.

Voor mij was het grote prijsverschil belangrijker dan 1 of 2 achterraamdelen.

Afwerking van privacy shades is trouwens erg goed, is geen troep.

Het prijsverschil is idd heel groot.
Maar het achterraam in twee delen doet me toch twijfelen....
Is die scheiding tussen de twee delen niet hinderlijk

reeseend

Forumguru
Ik heb een set Sonnyboys in de O2 zitten en bevallen uitstekend. Ze zijn uit 1 deel en gemakkelijk te verwijderen in de winter.
De dames achterin willen graag naar buiten kijken en dat is zonder zonwering net wat prettiger. De zelfdimmende binnenspiegel zit er niet voor niets dus daar hoef ik geen zonwering voor:grin:

Jasper02

Banned
Ik heb een set Sonnyboys in de O2 zitten en bevallen uitstekend. Ze zijn uit 1 deel en gemakkelijk te verwijderen in de winter.
De dames achterin willen graag naar buiten kijken en dat is zonder zonwering net wat prettiger. De zelfdimmende binnenspiegel zit er niet voor niets dus daar hoef ik geen zonwering voor:grin:

Mjjn zoon vind het juist leuk dat hij alles ziet en niemand hem. Minn ruiten zijn standaard al getint.. Maar met de ps is het helemaal o.mogelijk naar binnen te kijken.. Vind het er ook wel wijs uitzien bij mijn zwarte sc2.

Toet toet

Senior Member
Hallo allemaal,

krijg deze week mijn Superb combi Tour met Sunset en vroeg me af of het nog nut heeft die extra zonneschermen te plaatsen voor mijn kleine man achterin, of is die sunset kleuring ruim voldoende om de zon buiten te houden?

Alvast bedankt!

Sparkie

Forumguru
Bij mij zit ook het sunset pakket erop, maar heb toch Sonniboys geïnstalleerd. De kids vinden het helemaal geweldig.

Toet toet

Senior Member
Hallo allemaal, nog een paar kleine vragen over de schermen. En dan ook over de beide merken: Privacy shades en Sonniboys.

Denk erover de achterruit sowieso niet te doen ivm uitzicht, of valt dat wel mee bij combinatie schermen en sunset?

Iemand daar een mening over?

Ten tweede: Kwaliteitsverschil tussen deze leveranciers (gezien stevige prijsverschil)?

Alvast bedankt.

Canon-Eye

Forumguru
Denk erover de achterruit sowieso niet te doen ivm uitzicht, of valt dat wel mee bij combinatie schermen en sunset?
Overdag of 's nachts geen enkel probleem. Ik heb de sonni/sunny(?)boys in combinatie met de sunset donkere ruiten - ook dan geen probleem.

Ook bij de vorige auto's had ik dezelfde - ik hou niet van zo'n naad midden door m'n beeld. Maar dat is voor anderen misschien weer geen probleem...
Overigens kun je m.i. ook een combinatie doen: sunnyboys scherm alleen voor de achterruit, privacy shades voor de zijkanten. The best of both worlds...

IBV

Senior Member

Ten tweede: Kwaliteitsverschil tussen deze leveranciers (gezien stevige prijsverschil)?

Heb sinds een paar dagen de Privacy Shades. Geweldig tevreden. Die gaan het hele jaar door blijven zitten. Achterruit geen probleem. Nauwelijks inkijk en meer dan voldoende zicht naar buiten. Spiegels dimmen ook nog prima. Aan warmtewering zullen ze wellicht niet zo heel veel toevoegen, maar de directe zonval op de huid ben je wel helemaal kwijt. Ken de Sunnibpys niet en kan niet vergelijken maar dit is absoluut solide en topmateriaal. Monteren was ook een fluitje van een cent.

homey

Nieuw lid
Waar kan ik dan het scherm voor de achterruit los bestellen / kopen? (superb hatchback / sedan). Heb de zijruiten al wel met privacy shades gedaan en wil nu ook de achterruit van een scherm voorzien.

Overdag of 's nachts geen enkel probleem. Ik heb de sonni/sunny(?)boys in combinatie met de sunset donkere ruiten - ook dan geen probleem.

Ook bij de vorige auto's had ik dezelfde - ik hou niet van zo'n naad midden door m'n beeld. Maar dat is voor anderen misschien weer geen probleem...
Overigens kun je m.i. ook een combinatie doen: sunnyboys scherm alleen voor de achterruit, privacy shades voor de zijkanten. The best of both worlds...

Toet toet

Senior Member
Hallo Canon-eye,

zie tot nu toe alleen sets dus dat wordt dure grap als je bedoeld om de beide merken te combineren. Voor mij zijn de zijruiten het belangrijkst aangezien mijn kleine man achterin dan wellicht minder last heeft van de zon. Kijk deze week even na aflevering hoe het gaat en bestel anders nog wel wat voor de vakantie eind augustus (hoop dat de Sunniboys dan nog in de aanbieding zijn, want ga ook liever voor achterruit shade uit 1 stuk).

Bovenaan Onderaan