PrivacyShades

Toet toet

Senior Member
Hallo Koots,

zie eerder in dit draadje: autozonweringshop.nl: nu 199 euro voor de hele set (5 delig).
Ik twijfel nog, want weet nog niet hoe donker de ramen zijn (auto aflevering morgen of vrijdag), maar heb kleine acherin zitten en wil het voor hem zo comfortabel mogelijk maken.
Is wel een dure club trouwens want de privacy shades waren 137 en 117 bij Winparts. Wellicht de moeite waard om even te googelen op een betere prijs. Hou me aanbevolen als je een betere prijs vindt.

VG,
Berry

privacy shades..

op die van mij geplaatst en staat perfect (119,-) 6!delig bij autozonweringshop,
streepje op achterruit went snel hoor :xyxthumbs:
auto4.jpg

Canon-Eye

Forumguru
streepje op achterruit went snel hoor
Vond ik nu juist niet - heb vroegâh gereden met twee afzonderlijke rolgordijntjes die uit één montagestang omhoog werden getrokken. Daar zat dus een kier tussen en daar bleef ik me aan ergeren. Bij gebrek aan beter er toch 3 auto's mee gedaan totdat ik de sonniboys ontdekte. Nooit meer anders...

Koots

Lid
Hallo Koots,

zie eerder in dit draadje: autozonweringshop.nl: nu 199 euro voor de hele set (5 delig).
Ik twijfel nog, want weet nog niet hoe donker de ramen zijn (auto aflevering morgen of vrijdag), maar heb kleine acherin zitten en wil het voor hem zo comfortabel mogelijk maken.
Is wel een dure club trouwens want de privacy shades waren 137 en 117 bij Winparts. Wellicht de moeite waard om even te googelen op een betere prijs. Hou me aanbevolen als je een betere prijs vindt.

VG,
Berry

Ik geloof dat ze standaard 199 zijn, in ieder geval voor grotere stations. Vind de pasvorm erg goed en de kids vinden het super, dus zal ze voor de Superb ook weer bestellen.

Prijs valt nog mee als je ziet wat Skoda er zelf voor vraagt. Geloof dat je dan voor alle ruiten ca. €400 kwijt bent.

Toet toet

Senior Member
Skoda is 144 euro voor set achterramen, dan 144 euro voor set schuiframen en nog een keer 119 euro voor achterruit.
heb bij Sonniboys naar verschillen gevraagd tussen privacy shades (die ze ook verkopen) en sonniboys. Schijnt kwaliteitsverschil te zijn, wat vooral in pasvorm tot uitdrukking komt naast algemene hogere kwaliteit.

Even kijken hoe de sunset bevalt en anders volgende week een setje sonniboys erop.
Zie ze trouwens nergens onder de 199.

VG,
Berry

Spice

Nieuw lid
Ik Kom onderstaande opmerking tegen in een advertentie van de zonweringshop, wellicht is het handig als mensen met interesse hun krachten bundelen en zo een leuk prijsvoordeel kunnen behalen...
LET OP:Hebben kennissen, vrienden, collega’s of familie ook interesse in deze of een set zonwering? laat het ons weten, vanaf 3 sets, maken wij graag een speciale aanbieding voor u met extra voordeel!(Dit is ook te combineren met ons Privacy Shades assortiment)

Autozonweringshop | BESTELLEN
Interesse in een set SONNIBOY zonneschermen? Stuur ons een email of laat een bericht achter op +31(0 )848 666 100

Toet toet

Senior Member
Hallo Spice,

denk dat de distributiekosten (ga ervan uit dat ze niet per set verzenden dan) en gerelateerde inspanning niet opwegen tegen de beperkte korting die wellicht te verkrijgen is op de Sonniboys.
Mochten ze wel apart blijven verzenden als we hier groep verzamelen en bv via een code duidelijk maken dat we tot de groep behoren bij bestelling en zo korting krijgen is het altijd interessant.

Grote vraag: komen we boven de 3? :-)

VG,
Berry

Koots

Lid
Ik wil ook een set, dus dan zitten we volgens mij al op 3? Moet het per sé 3 keer dezelfde set zijn of mogen het ook verschillende modellen zijn?

Toet toet

Senior Member
Ik heb mijn auto sinds gisteren en ga denk ik wel een set sonniboys kopen. Ga voor de andere auto (peugeot 207) denk ik meteen privacy shades kopen. Als het mogelijk is gezamenlijk korting te krijgen hou ik me aanbevolen.

VG, Berry

phkba

Lid
Heb zelf Privacy Shades in de Superb gezet. Pas 1 dag ermee gereden maar ben er erg tevreden over.
Het streepje valt niet echt op (zit in de superb zo ver weg van je dat je het amper ziet :rolleyes:)

Koots

Lid
Ik heb mijn auto sinds gisteren en ga denk ik wel een set sonniboys kopen. Ga voor de andere auto (peugeot 207) denk ik meteen privacy shades kopen. Als het mogelijk is gezamenlijk korting te krijgen hou ik me aanbevolen.

VG, Berry

Ik ga ze eens een mailtje sturen!

Koots

Lid
Zojuist even gemaild:

Goedemorgen,
Via uw site heb ik geleerd dat er bij een bestelling van 3 of meer sets Sonniboys een mooie aanbieding gedaan kan worden.
2 vragen naar aanleiding van deze aanbieding:
- Moet het hier om minimaal 3 keer dezelfde set gaan, of is een mix van verschillende sets (bv. Skoda Superb, VW Passat en Peugeot 206) ook mogelijk?\
- Moeten de sets naar 1 adres gestuurd worden om aan de voorwaarden van de aanbieding te voldoen, of is het ook mogelijk deze naar verschillende adressen op te sturen?
Bi voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Bart van Veldhuizen

We zullen eens zien!

Koots

Lid
Zojuist antwoord gehad, moet inderdaad (helaas) naar 1 adres maar het mag wel een mix van verschillende sets zijn. Ze kunnen obv artikelcodes een passende aanbieding doen, zal eens vragen voor 2 x Sonniboys voor Superb Combi en 1 keer voor Peus 207.

Koots

Lid
En ze zijn snel met reageren: bij bestellen van minimaal 3 sets 10% korting. Scheelt toch bijna €20 op een set voor de Superb. Ik wil ze best bestellen, woon denk ik redelijk centraal.

Toet toet

Senior Member
Hallo Koots,
denk dat 10% weinig is gezien beparing die ze doen op verzendkosten. Voor mij gezien jouw "centrale" ligging :-) helaas niet interessant. Dan kan ik ze voor het gemak beter zelf bestellen. Toch heel erg bedankt voor het inwinnen van de info!

Koots

Lid
Berry, waar woon je? Zit voor mijn werk veel in alle uithoeken van Nederland, wellicht kan ik ze bij je bezorgen..

Bovenaan Onderaan