Vond ik nu juist niet - heb vroegâh gereden met twee afzonderlijke rolgordijntjes die uit één montagestang omhoog werden getrokken. Daar zat dus een kier tussen en daar bleef ik me aan ergeren. Bij gebrek aan beter er toch 3 auto's mee gedaan totdat ik de sonniboys ontdekte. Nooit meer anders...streepje op achterruit went snel hoor
Hallo Koots,
zie eerder in dit draadje: autozonweringshop.nl: nu 199 euro voor de hele set (5 delig).
Ik twijfel nog, want weet nog niet hoe donker de ramen zijn (auto aflevering morgen of vrijdag), maar heb kleine acherin zitten en wil het voor hem zo comfortabel mogelijk maken.
Is wel een dure club trouwens want de privacy shades waren 137 en 117 bij Winparts. Wellicht de moeite waard om even te googelen op een betere prijs. Hou me aanbevolen als je een betere prijs vindt.
VG,
Berry
Prijs valt nog mee als je ziet wat Skoda er zelf voor vraagt. Geloof dat je dan voor alle ruiten ca. €400 kwijt bent.
Grote vraag: komen we boven de 3? :-)
VG,
Berry
Ik heb mijn auto sinds gisteren en ga denk ik wel een set sonniboys kopen. Ga voor de andere auto (peugeot 207) denk ik meteen privacy shades kopen. Als het mogelijk is gezamenlijk korting te krijgen hou ik me aanbevolen.
VG, Berry