Pro actieve inzittenden bescherming beperkt beschikbaar

Dnet

Senior Member
Mijn stuurtje is bij nader inzien ook rood als ik start... Maar of dat normaal niet zo is? :pieker:

ASR deactiveren helpt niet, is ook niet makkelijk te testen, zodra je het contact eraf haalt is de instelling weer weg.

Joske

Forumguru
Mijn stuurtje is bij nader inzien ook rood als ik start... Maar of dat normaal niet zo is? :pieker:

bij mij idem hier ;)

alle lampjes die aangaan bij contact zijn hetzelfde als bij jou, dus imho compleet normaal :jaja:

P.S.: ASR moet geactiveerd zijn, anders zal de proactieve inzittenden bescherming niet werken.. ;)

Dnet

Senior Member
Aah zo, vond het al vreemd :)...

Hoe zit het dan met het infotainment systeem.... begrijp ik goed dat je radio MOET luisteren voor proactieve inzittenden bescherming? :pieker:

Joske

Forumguru
Euhhh.. wel ja.. dat je het "systeem pro actieve inzittenden bescherming" afvinkt é ;)

rudolfi

Forumguru
Net bij de garage geweest. Dinsdag gaat hij heen. Storing in de stuur airbag volgens de monteur

rudolfi

Forumguru
Ik mag de auto weer halen. Gordelspanner veroorzaakt de storingsmelding.
Gordelspanner werkt wel, maar zorgt dus voor de foutmelding.
Helaas zijn de gordelspanners niet voorradig en moet ik dus een keer terug komen.

Joske

Forumguru
bedankt voor de terugkoppeling @rudolfi :thumbsup:

ik zit zelf ook met 2 onderdelen in BackOrder.. de fabrieken moeten volle toeren draaien om alles op tijd aangeleverd te krijgen

rudolfi

Forumguru
Ze zeiden bij de garage dat ze de onderdelen begin 2015 verwachten. Dus we moeten nog ff geduld hebben Joske

Dnet

Senior Member
Net terug van de dealer, zelfde conclusie, en ook pas in 2015 nieuw onderdeel.

Bij mij is het overigens de gordelspanner rechtsvoor...

vanturenhout

Senior Member
Same here....Vandaag de auto voor 30.000 km binnengebracht en melding gemaakt van de melding (!) Kreeg gelijk al te horen dat ze de onderdelen moeten bestellen en dat de auto nog een keer terug mag komen omdat de onderdelen niet op voorraad zijn...

GARGIE

Lid
ik heb sinds vorige maand ook de melding gehad en is na een week vanzelf uit gegaan maar vandaag sprong de melding er weer in. kan dit kwaad en moet ik me zorgen maken over me veiligheid??

Bovenaan Onderaan