Probleem: deuren op slot, sleutel in contact

Desperado

Forumguru
Mooi dat het al gelukt is.
De ANWB kan het echt wel, mijn ex werkgever rijdt ook voor de ANWB en die heeft er een apart koffertje voor.

leo442

Forumguru
hallo,

Bedankt voor reacties, benzine filter onder dorpel onderkant auto heb ik losgetrokken. Anwb heeft geen optie buiten raampje inslaan. Dat kan altijd nog indien nodig.

gr
ANWB maakt hem zo voor je open zonder raampje in te slaan! Raam inslaan zullen ze nooit doen, maar laten dit dan jezelf doen. Als je elektrische ramen hebt is het helemaal een fluitje van een cent om de auto te openen als hij op contact staat of loopt.

Joske

Forumguru
ANWB maakt hem zo voor je open zonder raampje in te slaan! Raam inslaan zullen ze nooit doen, maar laten dit dan jezelf doen. Als je elektrische ramen hebt is het helemaal een fluitje van een cent om de auto te openen als hij op contact staat of loopt.
maak ons wijzer Leo ;)

R.Heikamp

Forumguru
ik vermoed dat je microchip in je deurslot kuren begint te krijgen (heb ik zelf ook last van)
ik gooi de deur dicht en springt bij mij 9 van de 10 keer in het slot niet het dead-lock wat je ook kan zien aan het ledje in de deur.

wat ik nu tijdelijk standaard heb (dinsdag komt er bij mij een nieuw deurslot in) is een reserve sleutel in mijn portomonee, ik lees dat je geen reserve sleutel hebt (misschien een idee om er 1tje bij te laten maken?)

Bovenaan Onderaan