Probleem elektronica?

TL@

Forumguru
Ik heb een stream, toen ik de voeding voor de gps (draagbare) ben gaan halen achter de radio, heb ik deze volledig spanningsloos gezet (heb hem uit de auto gehaald), daarna terug erin, werkte perfect, geen code nodig.

Heb dit al tweemaal gedaan (1x voor de huidige O2 en 1x voor de vorige O2)

MarijntjeTDI

Actief lid
Klopt, staat ook in instructieboek meen ik, voor sommige radio's is het niet nodig om de code in te voeren. Bij mijn stream ook niet namelijk.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

nomad

Senior Member
Mijn Columbus 10 min spanningsloos geweest ,, kon daarna naar de dealer voor de code :mad:

Zou niet moeten gebeuren. Voortaan eerst contact aan en dan pas de Columbus. Er zit comfort-coding op, dus dat moet gewoon functioneren.

sinesweeper

Nieuw lid
Gisteren avond dan zelf de batterij maar vervangen en een testritje gemaakt. Even op een grindparking flink gestopt zodat de ABS opsprong.
Tot nog toe zijn er geen lichtjes meer aangegaan op het dashboard dus ik hoop dat alles nu opgelost is.
Alvast allen bedankt voor de goede raad.

vrgr
gert

cvegreen

Forumguru
Ben blij dat dit opgelost is , ik moest er ook aan gedacht hebben want toen ik met mijn fabje ook problemen heb gehad met de remmen , mat de garagehouder als eerste de batterij uit , omdat hij eerst daaraan dacht .

Stan

Nieuw lid
Alle lampjes op het dashboard gaan branden bij het remmen?? Is gewoon de motor die je uittrapt bij het remmen

sinesweeper

Nieuw lid
Nee hoor, ondertussen eergisteren terug hetzelfde probleem.
Nu naar andere (officiele) garage geweest, bleek een zekering van ABS gesprongen te zijn aan de batterij. Nadat ze deze eruit hadden gehaald bleek er eentje van 4A te zitten waar 30A moest zitten. Mogelijk heeft de garage die ooit vervangen voor god weet welke reden van 30 naar 4 maar zo is het normaal dat deze steeds springt.
Vandaag tijd genoeg gehad voor te testen met de ijsvorming en tot op heden geen problemen meer.

Bovenaan Onderaan