Vandaag reactie, wederom standpunt van PON: Geen recht op vergoeding vanuit garantie, want: Opnieuw spuiten zou niet uitsluiten dat er weer stof onder zou komen, hierdoor vindt PON het niet de moeite om het hele dak over te spuiten. Overigens is PON wel bereid om de kosten van de komende 30.000km beurt op zich te nemen. ( a € 300,-).
U zult allen begrijpen dat ik dit volstrekte onzin vindt....De dealer in kwestie houd zich een beetje op de vlakte..."ja het is voor ons ook de eerste keer dat we hiermee te maken hebben..."
Komt dus niet met een correcte oplossing (vooralsnog) waarin ze aangeven het dak opnieuw te zullen spuiten....
De beste man ging nog eens overleggen......kijken wat de mening is van de "eigen"schade afhandelings tak.
Iemand ervaring met Care oid om de "schade" te laten beoordelen? danwel prijsopgaaf te vragen voor herstel buiten de dealer om? Ik heb namelijk geen idee over hoeveel geld het gaat om een dak te spuiten???
Ik weet alleen dat ik 8 mnd geleden bijna € 18.500,- heb betaald voor een product waarvan PON zegt dat een dergelijke lakschade "niet de moeite is" om te repareren....8 MAANDEN OUD!!!!
Maw...wordt weer vervolgt....Ik ga morgen de consuwijzer maar even bellen om te vragen naar mijn precieze rechten...
Ik hou u op de hoogte..